شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر / دوره توانمند سازی مبلغین امین حوزه علمیه قزوین

حوزه / معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان قزوین گفت: بحث تربیت یک  امر مهم در جامعه و اجتماع است که امروزه باید بیشتر به این مسئله توجه جدّی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام عباس فغانی معاون امور تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان قزوین صبح امروز در جمع مبلغین امین حوزه علمیه استان قزوین، اظهار داشت: بحث تربیت، یک امر مهم در جامعه و اجتماع است که امروزه باید بیشتر به این مسئله توجه جدّی داشته باشیم.

حجت الاسلام فغانی خاطرنشان کرد: موضوع تربیت به معنی پروراندن و رشد دادن می‌باشد که تربیت دینی و اسلامی از اهمیت بیشتری برخوردار است، لذا خدای متعال در قرآن کریم به خودسازی و تربیت انسان‌ها سفارش ویژه نموده است.

وی ادامه داد: حضور با نشاط و فعال مبلغان طرح امین در مدارس استان قزوین برکتی است که مورد استقبال مسئولین و خانواده‌ها قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: انبیا، ائمه اطهار و اولیاء الهی به عنوان الگوهای تربیتی معرفی شده‌اند، بنابراین باید در این امور مثل نظم و اخلاق حسنه و مدارا با مردم، جزو برنامه‌هایمان باشد و برای این نعمت الهی که به برکت نظام جمهوری اسلامی، زمینه حضور در مدارس برای همه فراهم شده بیش از پیش، خدا را شاکر و سپاسگزار باشیم.

حجت الاسلام فغانی تصریح کرد: شما مبلغین امین که در مدارس حضور دارید، باید تلاش نمائید با مطالعه، آموزش و فراگرفتن مهارت ارتباط گیری، با دانش آموزان ارتباط خوبی فراهم نمائید.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: شما مبلغین که حضور جدی در مدارس دارید، همیشه باید شکرگزار بوده و از فرصت‌هایی که در اختیار دارید به بهترین نحو برای تربیت دانش آموزان استفاده کنید.

حجت الاسلام فغانی خاطرنشان کرد: از اهداف برگزاری این دوره تربیتی برای مبلغین امین، اجرای طرح تربیتی، شیوه‌های ارتباط و راهنمایی در مدارس، و فضای مجازی و سواد رسانه‌ای است.

طلاب امین توجه جدّی به تربیت دانش آموزان داشته باشند

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha