شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دیدار کادر عقیدتی سیاسی ارتش در جنوب غرب با نماینده ولی فقیه در خوزستان

حوزه / امام جمعه اهواز گفت: وقتی یک امتی ارتش و سایر قوای نظامی آن به سلاح دین، قرآن کریم، اهل بیت(ع) و اخلاق مسلح باشد، با هیچ قدرت و کشوری نمی‌توان آن را مقایسه کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، مسئولان و کادر عقیدتی سیاسی ارتش در جنوب غرب کشور، امروز به‌مناسبت سالروز تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار کردند.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با تبریک سالروز تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: مقایسه بین ارتش امروز و قبل از انقلاب اسلامی چه به لحاظ اقتدار نظامی و چه به لحاظ دینی، امکان پذیر نیست.

وی با اشاره به اینکه تردید نکنید اقتدار فقط به تجهیزات نظامی نیست، ادامه داد: همین الان برخی کشورها به سلاح اتمی دسترسی دارند اما مکرر شاهد حملات و تهاجم‌های دیگر کشورها به آنها هستیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان عنوان کرد: در هشت سال دفاع مقدس قادر نبودیم یک فشنگ تولید کنیم، در تحریم سخت بودیم و از طرفی نیز انواع تجهیزات زمینی، هوایی و دریایی در اختیار دشمن بود، اما رزمندگان کشور در هر عملیاتی که ورود پیدا می‌کردند شاهد موفقیت‌های قابل توجه بودیم.

امام جمعه اهواز تأکید کرد: وقتی یک امتی ارتش و سایر قوای نظامی آن به سلاح دین، قرآن کریم، اهل بیت(ع) و اخلاق مسلح باشد، با هیچ قدرت و کشوری نمی‌توان آن را مقایسه کرد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد اظهار کرد: امروز در زمینه حقوق بشر نسبت به فلسطینی‌ها تنها کارهای مسخره آمیز انجام می‌شود، کودکان و زنان را قطعه قطعه می‌کنند، اما صدایی از کشورهای عضو سازمان حقوق بشر به گوش نمی‌رسد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha