سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
غزه

حوزه/ جامعه روحانیت لنجان در بیانیه ای آورده است: همواره بر لزوم تبیین گری ابعاد این ظلم و جنایت بزرگ و تنفر از این رفتار غیر انسانی تاکید می کنیم و بطور جدی حمایت همه جانبه فکری، فرهنگی و دفاعی خود را از مظلومان فلسطین تا آزادی همه سرزمین‌های مقدّس، وظیفه الهی، انسانی و اسلامی می دانیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، جامعه روحانیت و نهادهای تبلیغی لنجان در بیانیه ای جنایت های رژیم صهیونیستی را محکوم کردند که متن آن بدین شرح است:

انالله و انا الیه راجعون
"قاتلوا الذین لایؤمنون بالله و لا بالیوم الاخر ولایحرمون ما حرم الله و رسوله ولایدینون دین الحق من الذین اوتوا الکتـب...»

جنایت رژیم و دولت غاصب و آدم کش صهیونیستی در غزه بیمارستانی را بر سر مردم مسلمان و بی پناه ویران کرد و بیش از هزار نفر را به خاک و خون کشید.

جنایات اسرائیل که برگرفته از مبانی غیرانسانی صهیونیستی است، قلب آزادگان جهان را به درد آورده و استفاده از بمب‌های ممنوعه فسفری و هجوم به مراکز غیر نظامی و کشتار زنان و کودکان تنها بخش کوچکی از اقدامات وحشیانه این رژیم می‌باشد.

همواره بر لزوم تبیین گری ابعاد این ظلم و جنایت بزرگ و تنفر از این رفتار غیر انسانی تأکید می کنیم و بطور جدی حمایت همه جانبه فکری، فرهنگی و دفاعی خود را از مظلومان فلسطین تا آزادی همه سرزمین‌های مقدّس، وظیفه الهی، انسانی و اسلامی می دانیم.

جنایات غیر انسانی و خودسرانه نظام جعلی اسرائیل و استکبار جهانی را در به خاک و خون‌کشیدن مردم بی‌گناه و نسل‌کشی در غزّه، محکوم می‌نماییم.

این مصیبت بزرگ را به امام زمان عجل الله تعالی فرجه و نایب بر حقش حضرت آیت الله خامنه ای تسلیت و آمادگی خود را جهت دفاع از این مردم ستمدیده اعلام می داریم.

ان شاءالله نام همه ما در طومار الهی حمایت از مظلوم به ویژه مظلومان مسلمان فلسطین ثبت شود و توفیق تبین و دفاع لازم را پیدا نمایم.

اماما منتظر اذن میدان شماییم تا چونان رعد بر سر دشمنان خونخوار صهیونیستی و آمریکایی فرود آییم.

ان تنصرالله ینصرکم

جامعه روحانیت لنجان
حوزه علمیه امام خمینی ره
اداره تبلیغات اسلامی لنجان
نماینده طلاب و فضلای لنجان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha