یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان از تقویت ارتباط با مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم استقبال کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم امروز با حجت الاسلام والمسلمین فرزانه دبیر شورای عالی حوزه علمیه خراسان و حجت الاسلام والمسلمین خیاط مدیر حوزه علمیه خراسان دیدار و گفت‌وگو کردند.

حجت الاسلام والمسلمین خیاط در این دیدار ضمن استقبال از این جلسات، بزرگداشت و نکوداشت علما را بسیار ارزنده و برای نسل فعلی لازم دانست.

وی در این نشست از طرح‌ها و ایده‌های مجمع نمایندگان طلاب استقبال کرد و با پیشنهاد برخی از موضوعات، خواهان بحث، گفت‌وگو و تصمیم گیری درباره آن موضوعات شد.

مدیر حوزه علمیه خراسان با استقبال از معرفی رابط میان مجمع نمایندگان طلاب و حوزه علمیه خراسان، اظهار داشت: هرچه این ارتباطات بیشتر باشد، می‌توان ثمرات مفید و سازنده جهت تسهیل در امور تحصیلی و ارتقاء رتبه‌های علمی طلاب را شاهد باشیم.

استقبال مدیر حوزه علمیه خراسان از تقویت ارتباط با مجمع نمایندگان طلاب

حجت الاسلام والمسلمین فرزانه، دبیر شورای عالی حوزه علمیه خراسان نیز در این نشست سؤالاتی در رابطه با امور معرفتی طلاب، مباحث علمی، آینده نگری برای حوزه علمیه و تعبیه سند چشم انداز و مباحث راهبردی، از هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب پرسید.

استقبال مدیر حوزه علمیه خراسان از تقویت ارتباط با مجمع نمایندگان طلاب

گفتنی است در ابتدای این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر به ارائه گزارشی از فعالیت‌های مجمع نمایندگان طلاب در سه بُعد «هدایت تحصیلی»، «تهذیب و اخلاق» و «خدمات و پشتیبانی» پرداخت.

وی بزرگداشت اساتید و فرهیختگان حوزه را یکی از رسالت‌های امروز حوزه‌های علمیه دانست و خاطرنشان کرد: می‌توانیم با نظارت مدیریت حوزه علمیه خراسان از ظرفیت حضور طلاب و فضلا در برنامه‌های تابستانه مشهد مقدس، بهره‌ وافری را به دست آوریم.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب تعامل بین این مجمع با شورای عالی و مدیریت حوزه علمیه خراسان را امری پسندیده و لازم بر شمرد.

یادآور می‌شود در این دیدار، حجت الاسلام میرزاخان نماینده طلاب مشهد به عنوان رابط مجمع نمایندگان طلاب با مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان معرفی شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha