دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه دیر

حوزه/ امام جمعه دیّر گفت: دانشجویان پیرو خط امام با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ۱۳ آبان سال ۵۸، پوزه استکبار را به خاک مالیدند و ابهت و اقتدار شیطان بزرگ را به چالش کشیدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه دیّر شامگاه سه‌شنبه در نشست هماهنگی برگزاری راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در بندر دیّر با گرامیداشت یاد شهید فهمیده و شهدای دانش آموز، اظهار داشت: نسل جوان و دانش آموزان رهروی راستین برای شهید فهمیده باشند.

امام جمعه دیّر با اشاره به روحیه شهادت طلبی و ایثارگری دانش آموزان در دفاع مقدس، افزود: امروز هم نوجوانان و جوانان همان روحیات جوانان دوران دفاع مقدس را دارند.

وی با گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان، ادامه داد: ۱۳ آبان یادآور سه رویداد مهم تاریخی سالروز تبعید امام در سال ۴۳، شهادت دانش آموزان در سال ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۵۸ است که همه این مناسبت ها به نقش آمریکا برمی گردد.

حجت الاسلام حسینی گفت: ۱۳ آبان ۵۸ یوم الله دیگری بود که دانشجویان پیرو خط امام با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، پوزه استکبار را به خاک مالیدند و ابهت و اقتدار شیطان بزرگ را به چالش کشیدند.

وی با اعلام اینکه تا زمانی که دشمن دشمنی می کند ما هم باید در صحنه مقابله با او باشیم، عنوان کرد: آمریکایی ها بعد از انقلاب هم از دخالت در کشور ما دست نکشیدند که نمونه آن سال گذشته با حمایت از اغتشاشگران به دنبال از بین بردن نظام اسلامی و ایجاد مزاحمت برای ملت ما بودند.

امام جمعه دیّر با بیان اینکه جنایاتی که امروز در غزه شاهد هستیم با چراغ سبز و حمایت سیاسی و نظامی آمریکا از صهیونیست ها رخ می دهد، تاکید کرد: آمریکایی ها علاوه بر استفاده از حق وتو به نفع رژیم صهیونیستی، حضور سران آنها در کنار جنایتکاران صهیونیست و ارسال سلاح و بمب های فسفری، نظامیان شان هم در کنار صهیونیست در نوار غزه حضور دارند.

وی ابراز کرد: ما به خاطر جنایات آمریکا در حق ملت ایران قبل و بعد از انقلاب اسلامی به ویژه به شهادت رساندن سردار سلیمانی که هرگز فراموش نمی کنیم و همچنین جنایات امروزشان در غزه در راهپیمایی ۱۳ آبان شرکت می کنیم.

حجت الاسلام حسینی افزود: در راستای مبارزه با شیطان بزرگ آمریکا و حمایت از مردم غزه و حضوری آگاهانه در دفاع از مظلوم و مبارزه با ظالمان و جنایتکاران از همه امکانات برای برگزاری باشکوه یوم الله ۱۳ آبان استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه امروز در خود آمریکا هم مردم علیه جنایات دولت آمریکا راهپیمایی می کنند، بیان داشت: شعار مرگ بر آمریکا به معنای مرگ بر خوی استکباری دولت آمریکا است.

امام جمعه دیّر تاکید کرد: امسال باید پیشگام و پیشتاز باشیم و با برنامه ریزی مراسم ۱۳ آبان را به صورت ویژه برگزار کنیم و حضور گسترده ای داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha