دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مصلح

حوزه/ امام جمعه برازجان گفت: کنار رفتن نقاب دروغین حقوق بشر از چهره غربی‌ها و رسوا شدن آنها، از آثار صبر و ایستادگی و تسلیم نشدن مردم غزه است و مردم غزه با صبر خود، وجدان بشری را به حرکت درآوردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر برازجان، اظهار داشت: فاجعه‌آفرینی صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها در غزه، در تاریخ بی‌سابقه است و تکیه صهیونیست‌ها به کمک‌های آمریکا می‌باشد، اگر حمایت آمریکا و پشتیبانی تسلیحاتی آن نبود، دولت فاسد، جعلی و دروغین صهیونیستی در همان هفته اول از بین رفته بود، بنابراین فاجعه‌آفرینی امروز صهیونیست‌ها در غزه به کمک و در واقع به دست آمریکایی‌ها رخ می‌دهد.

امام جمعه برازجان، بر ضرورت هوشیاری امت اسلامی در قبال حوادث غزه تأکید کرد و افزود: حوادث غزه، میدان تقابل «حق و باطل» و «ایمان و استکبار» است، قدرت استکبار با بمب و فشار نظامی و فاجعه و جنایت به وجود می‌آید، اما قدرت ایمان، به توفیق الهی بر همه اینها غلبه خواهد کرد.

حجت الاسلام مصلح با تبیین دستاوردهای صبر و ایستادگی مردم غزه، ابراز کرد: دل‌های ما به‌خاطر مصائب مردم فلسطین و به‌خصوص غزه خون است، اما با نگاه عمیق به صحنه معلوم می‌شود پیروز این میدان مردم غزه و فلسطین هستند که توانستند کارهای بزرگی انجام دهند.

وی تصریح کرد: صبر و ایستادگی مردم غزه ضربات تحقیرکننده‌ای به آبرو و حیثیت رژیم غاصب جعلی و حامیان مستکبرش وارد آورده است.

امام جمعه برازجان اظهار کرد: کنار رفتن نقاب دروغین حقوق بشر از چهره غربی‌ها و رسوا شدن آنها، از آثار صبر و ایستادگی و تسلیم نشدن مردم غزه است و مردم غزه با صبر خود، وجدان بشری را به حرکت درآوردند.

وی یادآور شد: می‌بینید امروز جمعیت‌های انبوه حتی در خیابان‌های آمریکا و کشورهای غربی، علیه اسرائیل و در موارد زیادی علیه آمریکا شعار می‌دهند.

حجت الاسلام مصلح خاطرنشان کرد: سخنان برخی منابع غربی همچون ساماندهی اجتماعات حمایت از فلسطین در انگلیس به وسیله ایران، ناشی از بی‌آبرویی غیرقابل علاج آنهاست، آبروی اینها رفته است و در واقع هیچ علاجی ندارند و نمی‌توانند توجیه کنند، لذا می‌بینید یک ابلهی پیدا می‌شود و می‌گوید اجتماع مردم در انگلیس کار ایران است.

امام جمعه برازجان گفت: تروریست خواندن مبارزان فلسطینی، نشانه بی‌شرمی واقعی سیاستمداران و رسانه‌های غربی است، آیا کسی که از خانه و میهن خود دفاع می‌کند، تروریست است؟ آیا فرانسوی‌هایی که در جنگ جهانی دوم در پاریس با آلمانی‌ها مبارزه کردند، تروریست بودند؟ چطور آنها مبارز و مایه افتخار فرانسه هستند، اما جوانان جهاد و حماس تروریست هستند؟

وی اظهار کرد: غلبه گروهی اندک و با تدارکات و امکانات کم، اما با ایمان و عزم راسخ بر دشمن درس بزرگ طوفان الاقصی بود، این گروه با ایمان توانست محصول سال‌ها تلاش جنایتکارانه دشمن را در ظرف چند ساعت دود کند و به هوا بفرستد.

وی ادامه داد: فلسطینی‌ها همچنین رژیم غاصب و دولت‌های مستکبر پشتیبان آن را با صبر، عمل و شجاعت خود تحقیر کرده‌اند.

امام جمعه برازجان ضمن تقدیر از مواضع انقلابی امیرعبدالهیان، خاطرنشان کرد: در چهار هفته گذشته، وزیر خارجه جمهوری اسلامی، مرد اول میدان دیپلماسی مقاومت در جهان اسلام و حوزه بین المللی بوده و تماس‌های مکرر تلفنی، سفرهای پیاپی به کشورهای مختلف، به‌ویژه سفر به نیویورک و ایفای نقش موثر در صدور قطعنامه برعلیه رژیم صهیونیستی با ۱۲۰ رأی، لسان قاطع و بدون لکنت وی در حمایت از مظلومان غزه و مقاومت مقتدرفلسطین، نماد روشن پیوند و همبستگی میدان و دیپلماسی است و به‌جاست از مجاهدت‌های این دیپلمات شجاع و انقلابی تقدیر شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha