سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
یادواره شهدای دانش آموز

حوزه/ امام جمعه بخش سیراف با بیان اینکه مجلس شهدا، مجلس به خود آمدن و خود یافتن و متصل به عالی‌ترین فیض الهی است، گفت: جهاد امروز جهاد فرهنگی است و اولین گام در این نوع جهاد برای دانش آموزان، شهید شناسی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، اولین یادواره شهدای دانش آموز سیراف با سخنرانی حجت الاسلام عاشوری شب گذشته با حضور گسترده دانش آموزان و مسئولین شهر برگزار شد.

امام جمعه بخش سیراف در این مراسم با بیان اینکه محفل شهدا محفل آقایی، هوشیاری، بصیرت افزایی و تشخیص حق از باطل است، اظهار داشت: شهدا نه تنها خود به درجات رفیع نائل شدند و به درجه اعلای انسانیت رسیدند، بلکه جامعه را هم در این مسیر به‌حرکت در آورده و حیات دیگری به جامعه بخشیدند.

وی با بیان اینکه مجلس شهدا، مجلس به خود آمدن و خود یافتن و متصل به عالی‌ترین فیض الهی است، ادامه داد: جهاد امروز جهاد فرهنگی است و اولین گام در این نوع جهاد برای دانش آموزان، شهید شناسی است.

حجت الاسلام عاشوری، خطاب به دانش آموزان با اشاره به نقشه دشمن در کمرنگ کردن معنویت در جامعه، اظهار کرد: مراقب خطرات اعتقادی باشید، زیرا دشمن قلب و باورها را نشانه گرفته و ترویج فساد را در دستور کار قرار داده، همچنین مواظب خطرات سیاسی و ایجاد فتنه توسط دشمن باشید که به این وسیله قصد دارند به شهدا ضربه بزنند، همگی سبک زندگی شهدا را الگو قرار داده و ترویج کنیم.

به گزارش حوزه، در این مراسم کربلایی احمد بهمنی به مداحی و خانم هوشیار به قرائت مقاله و گروه سرود ستاد نماز جمعه به اجرای سرود پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha