یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مدیر حوزه علمیه قزوین

حوزه / مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: از آنجایی که یکی از مولفه‌های تأمین امنیت ملت و کشور و نظام، حضور مردم در عرصه‌های مختلف به‌ویژه شرکت در انتخابات است، بنابراین باید برای حضور فعال و مشارکت افزایی در انتخابات اقدامات لازم صورت بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین، حجت الاسلام و المسلمین اصغر عرفانی شب گذشته در دیدار حجت الاسلام محمد حسین رضا زاده با نماینده ولی فقیه در استان قزوین، با اشاره به مسئله انتخابات، اظهار داشت: امروزه بحث‌ها به‌طور عمومی در فضای داخلی جامعه، زمینه سازی فعال برای شرکت در انتخابات است.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی خاطرنشان کرد: دفتر اجتماعی سیاسی حوزه‌های علمیه در این راستا برنامه‌ها، سیاست گذاری‌ها و راهکارهای ویژه‌ای را در نظر دارد که در جهت رهنمون کردن مرکز حوزه‌های علمیه در نظر گرفته شده است.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین با بیان اینکه تبلیغ برای انتخابات بسیار مهم و با اهمیت است، گفت: اگرچه مسئله تبلیغ در راستای جهاد تبیین مورد تأکید وافر و فراوان رهبر معظم انقلاب است، اما با توجه به عمده شرایط فعلی، می‌طلبد ارشادات و رهنمودهای لازم در جهت حضور فعال و پرشور امت نیز در انتخابات فراهم گردد.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین با اشاره به اهداف دشمن در خصوص مسئله انتخابات، یادآور شد: هدف عمده دشمنان رویارویی با کل جهان اسلام به‌ویژه با نظام مقدس جمهوری اسلامی است، به بیان دیگر دشمن می‌خواهد با جنگ ترکیبی از همه سو تأثیر بگذارد و لذا وظیفه نخبگان و طلاب در این عرصه بسیار سنگین است.

وی ادامه داد: از آنجایی که یکی از مولفه‌های تأمین امنیت ملت و کشور و نظام، حضور مردم در عرصه‌های مختلف به‌ویژه شرکت در انتخابات است، بنابراین باید برای حضور فعال و مشارکت افزایی در انتخابات اقدامات لازم صورت بگیرد.

اهمیت حضور فعال و مشارکت در انتخابات در جامعه تبیین شود

اهمیت حضور فعال و مشارکت در انتخابات در جامعه تبیین شود

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha