یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
مقاومت

حوزه/ علی‌رضا داودی گفت: یکی از شاخصه های مقاومت بیم آفرینی برای دشمنان و امیدآفرینی برای دوستان است.

علی‌رضا داودی سردبیر رادیو مقاومت در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه گفت: یکی از شاخصه های مقاومت بیم آفرینی برای دشمنان و امیدآفرینی برای دوستان است. دشمن متجاوز نمی تواند ما را تحت فشار قرار بدهد و مبارزه همچنان ادامه دارد.

وی افزود: ما به جای اینکه بیشتر به دنبال مظلوم نمایی مردم فلسطین باشیم باید به سبک زندگی مقاومتی بپردازیم. ما باید به این سمت برویم که سبک زندگی مقاومتی را شروع به بازخوانی و بازنمایی کنیم.

سردبیر رادیو مقاومت ادامه داد: در همین اواخر دشمن صهیونیستی نماهایی را از فلسطین به نمایش می گذاشت تا افکار عمومی را منحرف کنند. آخرین تلاش آنها فیلمی بود که حدود ۵۵ روز قبل به نمایش درآمد. آنها به دنبال جا انداختن این موضوع بودند که به مردم داخل بگویند که برخلاف داخل ایران در داخل فلسطین چیزی به نام مقاومت وجود ندارد.

وی بیان کرد: امروز با ۳۰ روز جنگ، چند هزار شهید و چند هزار موشک شلیک شده باید مردم غزه این شهر را ترک کرده باشند. اما می بینیم که اینگونه نیست. این تضادی است که می بینیم که غرب می خواست تبلیغ کند ولی مردم غزه آن را خنثی کردند.

داودی اضافه کرد: مقاومت مفهوم حیات رژیم صهیونیستی را با اختلال مواجه کرده است. مردم فلسطین به همه پیام می دهند که امروز شهید دادیم که ما را در جبهه افتخار جبهه مقاومت قرار بدهند.

سردبیر رادیو مقاومت یادآور شد: فرهنگ مقاومت چیزی تحت عنوان بن بست، توقف و سکون ندارد. وقتی یک فرهنگ خود را در حد یک کودک نشان می دهد ببینید که چقدر نتیجه داده است. شما حتی امروز در میان کودکان فلسطینی عجز و ناله ای را هم نمی بینیم.

وی در بخش دیگر سخنان خود عنوان کرد: مفهوم فرهنگ مقاومت در حال وسعت پیدا کردن در همه شئون است که دنیا از فهم درک آن عاجز است. این راهی است که مقاومت در حال سپری کردن آن است.

داودی تصریح کرد: مقاومت در فصل جدید خود تازه شروع شده است. این فصل جدید به تعبیری فصل تمام کننده خواهد بود. این فصل بسیار سنگینی است که قواعد تمام کننده در آن معنای فراوانی دارد.سردبیر رادیو مقاومت در پایان تصریح کرد: مقاومت تا جغرافیا را تغییر ندهد متوقف نمی‌شود.

مخاطبان رادیو مقاومت می توانند این شبکه رادیویی را روی موج اف ام ردیف ۹۵,۵ مگاهرتز و یا از طریق نرم افزار کاربردی ایران صدا دنبال کنند. همچنین سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۹۵۵ آماده دریافت پیامک‌های رادیو مقاومت است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha