یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1117908
۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۳
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی همدانی در سفر یک‌روزه

حوزه / حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی همدانی در سفر یک‌روزه خود از مراکز مختلف شهرستان فردیس بازدید کرد.

به گزاش خبرگزاری «حوزه» از کرج، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی همدانی روز گذشته در سفری یک‌روزه به شهرستان فردیس رفت.

نماینده ولی‌فقیه در استان در جریان این سفر، در دانشگاه فرهنگیان پردیس حکیم ابوالقاسم فردوسی البرز (واحد برادران) حضور یافت و از قسمت‌های مختلف این دانشگاه بازدید کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی همدانی طی این بازدید ضمن حضور در بخش‌های مختلف اداری، آموزشی، خوابگاهی، ورزشی و خدماتی این دانشگاه، از نزدیک با برخی از دانشجویان دیدار و گفت‌وگو کرد و در جریان مسائل، مشکلات و دغدغه‌های آنان قرار گرفت.

وی در خاتمه این بازدید سرزده از پردیس برادران دانشگاه فرهنگیان استان البرز در جمع مدیران، معاونین و اساتید این دانشگاه حاضر شد و به آنها به گفت‌وگو پرداخت.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در ادامه سفر خود به شهرستان فردیس با حضور در مدرسه علمیه عالی کوثر خواهران این شهرستان با جمعی از مدیران، معاونین، اساتید و طلاب این مدرسه علمیه دیدار و گفت‌وگو کرد.

طی این نشست جمعی از اساتید و طلاب مدرسه علمیه عالی کوثر به نمایندگی به بیان دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود در حضور نماینده ولی فقیه در استان البرز پرداختند.

امام جمعه کرج نماز جماعت ظهر و عصر را در مدرسه علمیه اباصالح المهدی (عج) فردیس با حضور اساتید و طلاب این مدرسه علمیه اقامه کرد و سپس در نشستی به بیان برخی نکات و آداب طلبگی پرداخت و طلاب نیز پیرامون موضوعات مختلف فرهنگی و سیاسی سوالاتی را مطرح کردند.

بخش دیگر این سفر یک‌روزه دیدار با معمرین و مزدوجین حوزوی شهرستان فردیس بود که حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی همدانی با حضور در منزل «حجت‌الاسلام‌ سید ضیاءالدین حسینی» و خواهر طلبه سرکار خانم «عبدلان» با این روحانی معمر و طلبه مزدوج فردیسی دیدار و گفت‌وگو کرد.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان البرز، در پایان سفر یک‌روزه خود به شهرستان فردیس و در ادامه‌ی دیدارهای هفتگی با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، با حضور در منزل جانبازان ۷۰ درصد سرافراز دفاع مقدس «ایوب نجفی» و «محمدباقری» از ایثارگری‌ها آنها تقدیر کرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha