یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ل

حوزه / امام جمعه سابق خمینی شهر، گفت: آمریکای جنایتکار که قبلا ادعای میانجیگری برقراری صلح را داشت، امروز شاهدیم که در جنگ غزه همراه اسرائیل و شریک جنایات آنها شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موسوی امروز در درس اخلاق مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) آران و بیدگل با بیان اینکه طلاب سرباز امام زمان (عج) هستند، اظهار داشت: طلبه باید با ارباب و فرمانده‌اش ارتباط داشته باشد.

وی افزود: کسی که سرباز امام زمان (عج) می‌باشد باید به‌صورت مستمر علاوه بر ارتباط از طریق خواندن دعای عهد، فرج و سوره یس، برای امام زمانش نیز صدقه دهد.

امام جمعه سابق خمینی شهر، با بیان اینکه طلبه در مسائل اجتماعی نباید بی‌تفاوت باشد، خاطرنشان کرد: یک طلبه علاوه بر درس خواندن باید با فضای جامعه نیز آشنا باشد.

وی با اشاره به اینکه عده‌ای به‌دنبال آن هستند تا حوزهای علمیه را به سمت سکولاریسم سوق دهند، گفت: امروز در رأس نظام، ولی فقیه حاکم است که نشان از برکت این نظام دارد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی، با تأکید بر اینکه به خاطر حاکم بودن ولایت فقیه در دوران طلایی به سر می‌بریم و توسعه و برکت حوزه‌های علمیه را باید مرهون نعمت ولایت فقیه دانست، گفت: دلیل ناراحتی استکبار از ایران به خاطر حاکم بودن نعمت ولایت فقیه در کشورمان می‌باشد، لذا به دنبال هدف قراردادن اصل ولایت فقیه می‌باشد.

وی یادآور شد: اگر خدای ناکرده سنگر ولایت فقیه در کشورمان به هم بریزد، تمام ارزش‌های آن نیز پشت سر هم فرو خواهد ریخت.

امام جمعه سابق خمینی شهر، با بیان اینکه امروز غزه به‌عنوان جبهه مستضعفان در مقابل اسرائیل به عنوان جبهه استکبار قرار گرفته است، گفت: آمریکای جنایتکار که قبلا ادعای میانجیگری برقراری صلح را داشت، امروز شاهدیم که در جنگ غزه همراه اسرائیل و شریک جنایات آنها شده است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha