شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دیدار

حوزه/ حجت الاسلام علیزاده تصریح کرد: اگر امروز نظام ما مقتدر است و حرفی برای گفتن داریم، اگر امروز رئیس جمهور ما با افتخار در خاک دشمن می‌رود و آنجا با اقتدار در دل دشمن سخن می‌گوید و با اقتدار و قدرت قدم می‌زند، همه از برکت شهیدان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام ستار علیزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، به اتفاق شماری از اعضای شورای معاونین با خانواده شهید حسین میرحاج دیدار کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان اظهار کرد: خداوند را شاکریم که در سومین روز حضور در استان سمنان و در آغازین روزهای کاری، میهمان منزل این شهید بزرگوار شده و با زیارت مادر شهید، عطر شهید و شهادت گرفتیم.

وی افزود: هر کاری که امروز در کشور اتفاق می‌افتد، بستر آن را شهدا آماده کرده اند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: اگر امروز نظام ما مقتدر است و حرفی برای گفتن داریم، اگر امروز رئیس جمهور ما با افتخار در خاک دشمن می‌رود و آنجا با اقتدار در دل دشمن سخن می‌گوید و با اقتدار و قدرت قدم می‌زند، همه از برکت شهیدان است.

حجت الاسلام علیزاده تأکید کرد: شهدا از زمان جلوتر هستند؛ زیرا شهدا برگزیدگان خدا، نخبگان فکری، نخبگان مذهبی و نخبگان علمی واقعی هستند.

وی با اشاره به اینکه خادمی شهدا افتخار ماست گفت: وقتی زندگینامه شهدا اعم از شهدای جنگ تحمیلی، شهدای انقلاب، شهدای امنیت، شهدای سلامت، شهدای مدافع حرم را بررسی می‌کنیم می‌بینیم این‌ها واقعاً برگزیده‌اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: امروز تمام کشورهای اسلامی دارند از شهدا و امام شهدا الگوبرداری می‌کنند.

وی بیان کرد: خانواده شهدا مایه برکتند و ما هرچه داریم از خانواده شهداست.

حجت الاسلام علیزاده تأکید کرد: رهبری در طول دوران مسئولیت از زمان ریاست جمهوری و حتی اکنون با این حجم از کار به صورت هفتگی با خانواده شهدا دیدار می‌کنند و می‌فرمایند من می‌روم خانواده شهید را زیارت می‌کنم و نیرو می‌گیرم.

وی بیان کرد: شما نزد خدا و پیامبر و حضرت زهرا جایگاه ویژه‌ای دارید.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: کشور با نفس شهدا در حال اداره شدن است.

وی افزود: ما امانتدار افرادی هستیم که مال خود را در راه دین و دیانت وقف کردند و شهدا جان خود را در راه دین و دیانت وقف کردند.

حجت الاسلام علیزاده خاطرنشان کرد: هرچه در محضر مادر شهید بنشینیم احساس سبکی می‌کنیم و در بیت شهدا به شدت احساس آرامش می‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha