یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1120019
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۰
همدان

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان همدان، با تأکید بر اینکه نقش اصلی در نسل‌کشی و جنایات علیه مردم غزه را آمریکا ایفا می‌کند،گفت: دشمن در ابتدا قصد داشت غزه را فتح کند و با نابودی حماس اداره امور را آنطور که خود می‌خواهد پیش ببرند، اما تا این لحظه با وجود شهادت بسیاری از مردم غزه، موفق به انجام این کار نشده‌اند و بارها با شکست روبرو شده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب‌الله شعبانی عصر امروز در تجمع با شکوه مردم همدان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: امروز باید ابعاد عملیات بزرگ جبهه مقاومت را به درستی تشریح و تبیین کنیم.

وی با بیان اینکه مردم غزه بیش از ۱۶ سال است که در محاصره رژیم صهیونیستی قرار دارند، گفت: رژیم صهیونیستی هر روز و به بهانه‌های مختلف به مردم مظلوم غزه هتک حرمت و تعرض می‌کند.

امام جمعه همدان، با اشاره به اینکه طوفان‌الاقصی را باید نماد شکست اطلاعاتی رژیم صهیونیستی بنامیم، یادآور شد: با وجود آنکه جریان حماس و شاخه نظامی آن از مدت‌ها پیش این عملیات را طراحی کرده بود، اما رژیم صهیونیستی علیرغم ادعای اشراف اطلاعاتی، نه تنها نتوانست این عملیات را پیش‌بینی کنند، بلکه حتی پس از آن نیز نتوانست جلوی آن را بگیرند.

وی افزود: همان روزهای اول عملیات طوفان‌الاقصی نیروهای حماس رژیم اشغالگر قدس را زمین‌گیر کردند و لذا فرماندهی جنگ را آمریکا بر عهده گرفت تا مانع از زمین گیر شدن بیشتر رژیم صهیونیستی شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، با تأکید بر اینکه نقش اصلی در نسل‌کشی و جنایات علیه مردم غزه را آمریکا ایفا می‌کند، خاطرنشان کرد: دشمن در ابتدا قصد داشت غزه را فتح کند و با نابودی حماس اداره امور را آنطور که خود می‌خواهد پیش ببرند، اما تا این لحظه با وجود شهادت بسیاری از مردم غزه، موفق به انجام این کار نشده‌اند و بارها با شکست روبرو شده‌اند.

وی با بیان اینکه عملیات طوفان‌الاقصی جلوی نقشه استکبار جهانی در عادی‌سازی روابط کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی را گرفت، اظهار کرد: اگر برخی کشورها وارد عرصه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی می‌شدند، سایر کشورها نیز به تبعیت از آنها این کار را انجام می‌دادند، اما عملیات طوفان‌الاقصی مانع از تحقق این اتفاق شوم دشمنان شد.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی، با اشاره به اینکه با وجود حملات وحشیانه اسراییل و آمریکا، اما شاهد هستیم که جریان مقاومت در غزه هنوز پابرجاست، گفت: امروز انتظار بر این است تا همه کشورها اقدامات لازم برای آتش‌بس و جلوگیری از نسل‌کشی در غزه را به صورت جدی در دستور کار قرار دهند.

وی با تأکید بر اینکه طاغوت‌های عالم به سراغ کودکان رفته‌اند و آنها را می‌کشند، خاطرنشان کرد: دشمن با این کار زمینه نابودی خود را مهیا کرده‌ است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha