شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
یب

حوزه / سردار مختص‌آبادی با بیان اینکه حوادث غزه پرده ضد بشری آمریکا و غرب را کنار زده است، گفت: حمایت مستقیم کشورهای غربی در به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم غزه باعث شد نه فقط ملت ایران بلکه ملت‌های منطقه، اروپا و حتی مردم آمریکا بفهمند چه حیوانات و شیطان صفت‌هایی امروز با نام دموکراسی و دفاع از حقوق بشر بر آنها حکومت می‌کنند.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، سردار مختص آبادی شب گذشته به مناسبت هفته بسیج، یادبود شهدای مظلوم غزه و یادواره ۱۵۰شهید پایگاه بسیج شهید بهشتی مسجدصفاری کاشان، اظهار داشت: در طول تاریخ بشریت هیچ کس به یاد نمی‌آورد دشمنی همچون صهیونیست غاصب وحشیانه زنان و کودکان را به خاک و خون کشیده باشد.

وی به مقاومت یک ماهه مردم مظلوم غزه در زیر بمباران رژیم کودک کش اسرائیل اشاره کرد و یادآور شد: قطعا خون به ناحق ریخته شهدای مظلوم غزه زمینه فروپاشی هرچه سریعتر حاکمان ظالم کشورهای غربی را فراهم می‌کند.

این فرمانده نظامی گفت: عملیات طوفان الاقصی در طول تاریخ بزرگترین، موثرترین و بی‌نظیرترین ضربه مهلک امنیتی، اطلاعاتی، دفاعی و نظامی بر پیکر رژیم منحوس اسرائیل بود.

سردار مختص آبادی با بیان اینکه در طول ۷۰ سال دولت غاصب اسرائیل این گونه ضربه نخورده بود، خاطرنشان کرد: گروه حماس توانست با ابتدایی‌ترین سلاح‌ها و با آموزش و طراحی، ضربه سنگینی به اسرائیل وارد کند.

وی با اینکه بنا به فرمایش مقام معظم رهبری اسرائیل دیگر نمی‌تواند کمر راست کند، تصریح کرد: این شکست دیگر ترمیم نمی‌شود و اسرائیل ستون فقراتش شکسته شده و دیگر توان مقابله را ندارد.

این فرمانده نظامی گفت: عملیات طوفان الاقصی باعث شد تا اسرائیل منابع مالی و میلیاردها دلار حاصل از گردشگران و سرمایه داران کشورهای خارجی را از دست بدهد.

وی با بیان اینکه نزاع در غزه محدود در سرزمین کوچک با اسرائیل نباید دیده شود و باید تمدنی دیده شود، اظهار کرد: مردم مظلوم غزه به‌عنوان پیش قراولان امت جبهه مقاومت اسلام نه فقط با اسرائیل بلکه با تمدن غرب در حال جنگ هستند.

سردار مختص آبادی، بیان کرد: به خاک و خون کشیدن کودکان و زنان فلسطینی نشان دهنده قدرت رژیم وحشی صهیونیستی نیست، بلکه نشان دهنده بی‌حالی سران کشورهای اسلامی و عربی است.

وی اجلاس سران عرب در ریاض را بسیار بی‌خاصیت دانست و ابراز کرد: تنها کسی که در این اجلاس غیورانه و شجاعانه موضع گرفت رئیس جمهور ایران اسلامی بود.

این فرمانده نظامی، خطاب به سران کشورهای اسلامی یادآور شد: اگر مسلمان نیستید و به اسلام خود شک دارید، عرب که هستید، اگر در یک شهر عربی دو عشیره با یکدیگر دعوا کنند، تمام اعضا عشیره از هم دفاع می‌کنند، اما با گذشت ۴۵ از کشتار کودکان و زنان بی‌گناه و تخریب مسجد، بیمارستان و مدارس، هیچ واکنشی از کشورهای عربی نمی‌بینیم و باید بپرسیم که عِرق عربی شما کجا رفته است؟

وی با بیان اینکه امپراطوری رسانه غرب در عملیات طوفان الاقصی با اعتراض مردم جهان، علیه اسرائیل و در حمایت از مردم مظلوم غزه شکست خورد، تصریح کرد: گرچه اسرائیل ضربه سنگین اطلاعاتی، امنیتی و نظامی غیرقابل جبرانی را در عملیات طوفان الاقصی متحمل شد، اما تبعات جنایت‌هایی که مرتکب شد و هنوز هم ادامه دارد، برای اسرائیل بیش از طوفان الاقصی هولناک است، چرا که مظلومیت ساخته شده امپراطوری رسانه غرب در مورد این رژیم در دنیا از بین رفت.

سردار مختص آبادی، با بیان اینکه با گذشت ۴۴ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران متوجه می‌شویم که امام راحل به عنوان اسلام شناس قرن، نظام ظالمانه و وحشی جهان غرب را به خوبی شناخته بودند، خاطرنشان کرد: باید از وقوع چنین نهضت و انقلابی در سال ۵۷ به خودمان ببالیم.

وی با بیان اینکه حمایت آمریکا از اسرائیل چیز جدیدی نیست، ادامه داد: آمریکا در شورای امنیت بیش از ۵۰ بار از حق وتو خود استفاده کرده و بیش از ۹۰ درصد موارد استفاده او در دفاع از رژیم صهیونیستی بوده است.

این فرمانده نظامی، با بیان اینکه حوادث غزه پرده ضد بشری آمریکا و غرب را کنار زده است، گفت: حمایت مستقیم کشورهای غربی در به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم غزه باعث شد نه فقط ملت ایران بلکه ملت‌های منطقه، اروپا و حتی مردم آمریکا بفهمند چه حیوانات و شیطان صفت‌هایی امروز با نام دموکراسی و دفاع از حقوق بشر بر آنها حکومت می‌کنند.

وی با بیان اینکه افول غرب و آمریکا در حال وقوع می‌باشد، ابراز کرد: از دستاوردهای بزرگ طوفان الاقصی و همچنین جنایت‌های رژیم صهیونیستی در قتل عام کودکان و زنان، نمایان شدن چهره واقعی آمریکا و سران کشورهای غربی برای جهانیان می‌باشد.

سردار مختص آبادی، ایثار و مقاومت مردم مظلوم غزه را در دنیا بی‌نظیر دانست و اظهار کرد: ایمان، صبر، استقامت، پایداری توکل مردم و کودکان غزه به‌خداوند متعال، مهمترین عامل پیروزی آنها علیه رژیم کودک کش رژیم صهیونیستی است.

وی، به‌فرمان تاریخی و تدبیر حکیمانه امام راحل در ۵ آذر ۵۸ در تشکیل شجره طیبه بسیج اشاره کرد و گفت: حضرت امام(ره) با تشکیل بسیج، ماموریت حفاظت از دستارودهای انقلاب و مواجهه با توطئه‌های دشمن را به جریان مبارک بسیج سپرد.

این فرمانده نظامی با بیان اینکه دستاوردهای بی‌نظیر چندین دهه بسیج نصیب مردم ایران و جبهه‌های مقاومت در سراسر جهان شده است، خاطرنشان کرد: قدرت جبهه‌ مقاومت فلسطین، لبنان، عراق، یمن، نابودی مستکبرین و زمینه سازی حکومت جهانی اسلام، از ثمرات فرهنگ شجره طیبه بسیج است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha