سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تبریز

حوزه/ استاد حوزه علمیه تبریز گفت: یک بسیجی باید همچون سردار سلیمانی در همه حالات مرد میدان باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام مجتبی نظری استاد حوزه علمیه تبریز امروز در جمع بسیجیان بناب با اشاره به معنا و حقیقت بسیج، اظهار داشت: بسیج به معنای حرکت است، حرکت آن جهت دارد و آن هم ولایت فقیه می‌باشد.

وی تأکید کرد: بسیجیان باید مکتب سلیمانی را در مدارس و دانشگاه‌ها برقرار کنند و استمرار بخش این مکتب باشند.

حجت‌الاسلام نظری اظهار کرد: یک بسیجی باید همچون سردار سلیمانی در همه حالات مرد میدان باشد.

وی اراده راستین بسیجیان در خصوص عملیات طوفان الأقصی را تحسین‌ برانگیز دانست و یادآور شد: امروز بسیجیان بند پوتین‌های خود را محکم بسته و به دنیای بدون اسرائیل می‌اندیشند.

استاد حوزه علمیه تبریز، با اشاره به سخن شهید آوینی مبنی بر اینکه، گلو و حنجره را می‌توان برید اما فریاد را نمی‌توان سر برید و فریادی که از حلقوم بریده برآید جاودانه است، گفت: بسیج یک حقیقت تمام نشدنی است.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد کننده کشور اسرائیل روباه پیر و آمریکا بود و روایت اینکه فلسطینی‌ها خود زمین‌هایشان را به آنها فروخته‌اند دروغی بیش نیست و با یک جستجوی ساده در اینترنت می‌توان یافت که کشور اسرائیل ۷۵ سال قبل اصلا وجود نداشته است.

حجت‌الاسلام نظری، اظهار کرد: اگر دانش آموزان و دانشجویان بسیجی، روشنگری درباره جنگ غزه و جنایات اسرائیل را انجام ندهند، دشمن روایت دیگری را بیان می‌کند.

وی با اشاره به جنایات اسرائیل در غزه، گفت: در این جنگ، سازمان ملل در برابر شهادت ۶ هزار کودک و ۴ هزار زن ساکت شده و خبری از حقوق زنان و کودکان نیست.

استاد حوزه علمیه تبریز، از مردم و به ویژه جوانان انقلابی خواست تا با تولید محتوا درباره غزه و جنایات اسرائیل و انتشار آن در فضای مجازی باعث روشنگری شوند و ابراز کرد: این اطمینان را داشته باشید که عمر اسرائیل رو به پایان است، اگر چه ظاهر غزه دل آدم را به درد می‌آورد، ولی عملیات طوفان الاقصی هنوز به پایان نرسیده است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha