یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
شیخ نمر زخمود

رئیس شورای اسلامی فلسطین گفت: امروز جوانان فلسطینی با سلاح ایمان و توکل به خداوند متعال در برابر ارتش صهیونیستی ایستاده‌اند و مردم فلسطین هم به خوبی می‌دانند که ایران تنها حامی واقعی آنان در برابر صهیونیست‌ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان شیخ نمر احمد زغموت از علمای فلسطین در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر سنندج اظهار داشت: برادران و خواهران گرامی من از کشوری آمده‌ام که سردار صلاح الدین ایوبی آن کشور را از دست دشمنان اسلام و صلیبیون آزاد ساخت.

رئیس شورای اسلامی فلسطین افزود: شما مردم کردستان و کُرد باید افتخار کنید که صلاح الدین ایوبی فرزند شما و مایه افتخار مسلمین می‌باشد.

شیخ زغموت خاطرنشان کرد: امروز ما ملت فلسطین افتخار می‌کنیم که در برابر رژیم صهیونیستی مقاومت کرده و می‌کنیم و به همین منظور سرمان بالاست.

وی بیان کرد: امروز جوانان فلسطینی با سلاح ایمان و توکل به خداوند متعال در برابر ارتش صهیونیستی ایستاده‌اند و بی‌گمان بر دشمنان خود نیز پیروز خواهند شد.

این عالم اهل فلسطین با اشاره به اهمیت روز قدس، گفت: امام راحل با درایت و تدبیری که داشتند آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامگذاری کردند که باعث شد مسئله مهم قدس و فلسطین دوباره به موضوع اول جهان اسلام تبدیل شود و امروز نیز خوشبختانه آیت الله خامنه‌ای به عنوان جانشین امام راحل سیره ایشان را در پیش گرفته‌اند و جامعه اسلامی را به خوبی هدایت می‌کنند که این برای ملت ایران یک نعمت می‌باشد.

شیخ زغموت در پایان با تقدیر از حمایت‌های معنوی و مادی ملت ایران از فلسطین، خاطرنشان کرد: مردم فلسطین به خوبی می‌دانند که امروز ایران تنها حامی واقعی آنان در برابر صهیونیست‌ها است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha