یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر / دیدارمدیر کل دفتر توسعه خانه های هلال احمر کشور با مدیر حوزه علمیه استان قزوین

حوزه / مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: جمعیت هلال احمر مختص به منطقه جغرافیایی نیست و اعضای آن در حوادث غیر طبیعی و طبیعی جان خود را برای نجات مردم به خطر می اندازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین اصغر عرفانی امروز در دیدار جمعی از مسئولین جمعیت هلال احمر استان های تهران و قزوین ضمن تقدیر از فعالیتهای ارزشمند این نهاد مردمی وانسان دوستانه گفت: روحیه داوطلبی که امروز در میان جوانان هلال احمری وجود دارد، مهمترین شاخصه آن دلسوزی، مهربانی و شجاعت است.

وی اظهار کرد: داوطلبان یکی از سرمایه های مهم هلال احمر هستند که بدون چشمداشت در عرصه های امدادی و آموزشی آنچه را که تخصص دارند به صورت رایگان و حتی تقدیم جان عزیز خود به دیگران کمک می کنند.

مدیر حوزه علمیه قزوین ادامه داد: در مقابله با شیوع بیماری کرونا هلال احمر خوش درخشید. در حوادث، بلایا و گرفتاری ها همواره داوطلبان با تمام قوا در خط مقدم کمک به مردم هستند.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: جمعیت جوان داوطلب عضو هلال احمر شبانه روز در حال خدمت به مردم هستند و حضور بشردوستانه نیروهای داوطلب جمعیت هلال در حوادث موجب دلگرمی، آرامش و خرسندی می شود.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: جمعیت هلال احمر مختص به منطقه جغرافیایی نیست و اعضای آن در حوادث غیر طبیعی و طبیعی جان خود را برای نجات مردم به خطر می اندازند.

هلال احمر در خط مقدم امدادرسانی به مردم است

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha