شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
الازهر

حوزه/ مجمع پژوهش های اسلامی الازهر با همکاری آکادمی بین المللی الازهر دوره آموزشی را برای مبلغان الازهر در مورد مسئله فلسطین با عنوان "قدس و مسئله فلسطین" برگزار می کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، مجمع تحقیقات و پژوهش های اسلامی الازهر با همکاری آکادمی بین المللی الازهر برای تربیت ائمه، مبلغان و محققین فتوا دوره آموزشی را برای مبلغان الازهر در مورد مسئله فلسطین با عنوان "قدس و مسئله فلسطین" برگزار می کند.

به گفته این مجمع، این دوره در چارچوب توجه الازهر و احمد الطیب شیخ الازهر به مسئله فلسطین و فراخوان مستمر وی برای مقابله با حملات مکرر رژیم صهیونیستی است.

این دوره با هدف بحث در مورد چند موضوع از جمله: فلسطین در تاریخ قدیم، سرزمین موعود در شریعت های آسمانی، فلسطین و بیت المقدس در ادوار مختلف، جنبش صهیونیسم و توسعه آن و ارتباط آن با قدرت های بزرگ، موضع مصر و الازهر در مورد مسئله فلسطین و مسئله فلسطین در موازنه حقوق بین الملل برگزار می شود.

این دوره در چارچوب طرح آکادمی برای آموزش مهارت های مبلغان زن و مرد الازهر با همکاری بخش های مختلف الازهر برگزار می شود تا به نقش مطلوبی که در ادای وظیفه تبلیغ بر عهده آنها است، دست یابد، به ویژه در این زمان که جامعه با اعضا و اجزای مختلف خود از چالش هایی رنج می برد که مستلزم آماده سازی واعظان است که قادر به اجرای رسالت خود و مشارکت در مسائل مختلف اجتماعی باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha