جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شیخ الازهر

حوزه/ الازهر و احمد الطیب شیخ الازهر با طرح های رژیم اشغالگر صهیونیستی برای تسلط بر بخش هایی از کرانه باختری به شدت مخالفت کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، الازهر و احمد الطیب شیخ الازهر با طرح های رژیم اشغالگر صهیونیستی برای تسلط بر بخش هایی از کرانه باختری به شدت مخالفت کردند.

شیخ الازهر این اقدام را تهدیدی برای صلح در منطقه و نقض جدّی قوانین و پیمان نامه های بین المللی و تجاوز آشکار به حقوق و سرزمین های ملت مظلوم فلسطین دانست و گفت: رژیم اسرائیل مثل همیشه از درگیری جامعه بین الملل با پیامدهای شیوع ویروس کرونا در جهان برای اجرای تجاوز های آشکار خود به سرزمین های اشغالی فلسطین سوء استفاده می کند.

شیخ الازهر مخالفت قاطعانه خود را با نقض آشکار و تجاوز های رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها اعلام کرد  و جامعه بین الملل را به عمل به مسئولیت خود در قبال مسئله فلسطین دعوت کرد.

احمد الطیب، از اتحادیه عرب و سازمان همکاری اسلامی خواست برای مقابله با اینگونه اقدامات و به بازی گرفتن سرنوشت ملت فلسطین و تعرض مکرر به حقوق و مقدسات آنها، به ویژه در خصوص حق آنها در برپایی دولت مستقل به پایتختی قدس شریف، نشست های فوری برگزار کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha