دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام اکبری جدی
حجت‌الاسلام اکبری جدی

رئیس مرکز اسلامی مسکو گفت: مکارم اخلاقی و شخصیت علمی دو بال بسیار مهم برای رشد دانشجویان هستند و باید در کنار کسب علم با الگو گرفتن از شخصیت های اخلاقی و اساتید برجسته، مکارم اخلاقی خود را نیز ارتقاء دهند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل ،حجت‌الاسلام صابر اکبری جدی رئیس مرکز اسلامی مسکو در مراسم گرامیداشت روز دانشجو که امروز (چهار شنبه۱۵آذرماه) در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار شد، با بیان اینکه رشد و پیشرفت علمی در راستای توسعه و آبادانی کشور بسیار مهم و تأثیرگذار است، گفت: دانشجویان نقش مهم و بسزایی در تحقق این امر دارند.

وی افزود: مکارم اخلاقی و شخصیت علمی دو بال بسیار مهم برای رشد دانشجویان هستند و باید در کنار کسب علم با الگو گرفتن از شخصیت های اخلاقی و اساتید برجسته، مکارم اخلاقی خود را نیز ارتقاء دهند.

اکبری جدی ادامه داد: زمانی می‌توانیم برای رسیدن به قله‌های دانش موج ایجاد کنیم و باعث رشد و پیشرفت کشور شویم که دانشجویان ما در کنار علم و دانش، به ویژگی‌های اخلاقی برجسته نیز دست پیدا کنند.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه‌ها، اظهار داشت: فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه‌ها می‌تواند به ارتقاء مکارم اخلاقی دانشجویان کمک کند و اهمیت این موضوع بسیار مهم و تأثیرگذار است.

رئیس مرکز اسلامی مسکو تصریح کرد: شهدای والامقام دارای مکارم اخلاقی بسیار برجسته بودند و می‌توانیم به عنوان الگوهای شایسته از این شهدا یاد کنیم. دانشجویان می‌توانند برای الگوگرفتن از شهدا، زندگینامه و وصیت‌نامه آنان را مطالعه کنند که این موضوع بسیار مهم است.

انتهای پیام

منبع: روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha