یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سردار اصغر عباسقلی‌زاده

حوزه/ سردار عباسقلی‌زاده گفت: دشمن از هیچ چیزی به اندازه قدرت و ایستادگی مردم یک کشور واهمه ندارد و این مساله در طول تاریخ انقلاب اسلامی بارها و بارها ثابت شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز سردار اصغر عباسقلی‌زاده فرمانده سپاه عاشورا امروز در یادواره شهدای دانشجو که در مسجد امام صادق (ع) دانشگاه مراغه برگزار شد، اظهار داشت: با وجود اینکه کشورمان روند خودکفایی را طی می‌کند، برخی‌ها همچنان این پیشرفت‌ها را باور نکرده‌ و به خودباوری نرسیده‌اند.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه پیشرفت‌های کشورمان با وجود تحمیل جنگ و هجمه‌های گسترده اقتصادی، سیاسی و رسانه‌ای به وقوع پیوسته است، افزود: این اقتدار را مدیون روحیه ایثار، شهادت و اتکا به ظرفیت داخلی هستیم.

وی با بیان اینکه رویارویی حق و باطل از اول خلقت انسان وجود داشته، یادآور شد: ملت ایران با عبرت گرفتن از تاریخ و با بصیرت، می‌دانند که اگر روی پای خود نایستند و مقتدر و قوی نشوند، کشورهایی مثل آمریکا که مصداق باطل هستند به آنها کمک نخواهند کرد.

فرمانده سپاه عاشورا یادآور شد: بزرگترین چیزی که می‌تواند یک کشور را تهدید کند، جنگ است که ملت عزیز ما چه در جنگ تحمیلی و چه بعدها در صحنه‌های مختلف به ویژه در رودررویی با گروه‌هایی مثل داعش که قصدش تصرف ایران بود، سربلند بیرون آمده‌اند.

وی تأکید کرد: دشمن از هیچ چیزی به اندازه قدرت و ایستادگی مردم یک کشور واهمه ندارد و این مسأله در طول تاریخ انقلاب اسلامی بارها و بارها ثابت شده است.

سردار عباسقلی‌زاده بیان کرد: مردم و مسئولان ما تا زمانی که فرامین رهبر معظم انقلاب را سرلوحه کارهایشان قرار داده‌اند، موفق بوده و پیشرفت کرده‌اند و هر جا فرمایشات ولایت کم اهمیت تلقی شده باشد، زیان دیده‌ایم.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب سالهاست شعار سال را بر محور مسائل اقتصادی و معیشت مردم نامگذاری می‌کنند، ولی متاسفانه برخی از مسئولان بیشتر از آنکه گوششان به فرامین رهبر فرزانه انقلاب باشد، چشمشان به بیگانگان بوده است.

فرمانده سپاه عاشورا اظهار کرد: هر کشوری که به استکبار جهانی و آمریکا تکیه کرد و تصور این را داشت که می‌تواند با ارتباط با آمریکا پیشرفت می‌کند، دچار شکست شده که نمونه‌های بارز آن در منطقه کاملا مشخص است.

وی با اشاره به شکست هیمنه رژیم غاصب صهیونیستی در دنیا، تصریح کرد: کشورها و ملت‌هایی که مقاومت و ایستادگی را سرلوحه خود قرار داده‌اند، روز به روز پیشرفت کرده‌اند و دشمنان را به زانو درآورده‌اند که مصداق بارز آن امروز مردم مقاوم فلسطین هستند که اسرائیل را عاجز و ناتوان کرده‌اند.

سردار عباسقلی‌زاده با اشاره‌ به خدمات دولت انقلابی، تصریح کرد: از اقدامات مهم این دولت مهار کرونا بود که سه ماه بعد از روی کار آمدن دولت از روزی ۴۰۰ نفر به حداقل رسید و پس از هشت ماه صفر شد.

وی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی کارخانجاتی که از مدار تولید خارج شده بودند از اقدامات خوب این دولت بود که بیش از ۱۰ هزار کارخانه را به چرخه تولید بازگرداند.

فرمانده سپاه عاشورا بیان کرد: ایجاد ارتباط موثر با کشورهای مختلف از جمله کشورهای منطقه از دیگر کارهای ارزشمندی است که این دولت توانست موفقیت‌های چشمگیری در این مورد داشته باشد.

وی ابراز کرد: زمینه‌سازی برای پیشرفت‌های علمی، نظامی، اقتصادی، امنیتی و تأمین زیرساخت‌های اساسی کشور از جمله توفیقات دولت انقلابی است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha