دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ذ

حوزه / حجت الاسلام پایواره گفت: نسل دانشجوی فعلی با وسعت دیدی بسیط و تفکری نقادانه و تحلیل‌گری عادلانه و آینده نگری روشن رو به جلو در حرکت است و هر روز بیش از پیش خود را برای مقابله با مستکبران جهان تجهیز می‌کند.

حجت الاسلام قاسم پایواره در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، ضمن گرامی داشت ۱۶ آذر ۱۳۳۲ روز دانشجو، اظهار داشت: این روز یادآور رشادت‌های دانشجویانی با بصیرت است که در برابر دیدار ریچارد نیکسون به ایران تاب نیاوردند و حرکتی عظیم که نمایانگر نقش و هویت دانشجوی تمدن ساز ایرانی شد و در تاریخ سیاسی کشور به ثبت رسید را رقم زدند.

وی افزود: در دوره ۴۵ساله انقلاب اسلامی روز شهادت شهیدان قندچی، بزرگ‌نیا و شریعت رضوی به حق روز دانشجو نامیده شده تا یاد و خاطره این دانشجویان مبارز سیاسی همیشه در تقویم کشورمان بدرخشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان تهران، عنوان کرد: دانشجویان امروز با الهام گیری از راه، اهداف و مقاصد دانشجویان دیروز و با طی مسیر حق و استقامت در آن طبق آیه فَٱسۡتَقِمۡ کَمَآ أُمِرۡتَ وَمَن تَابَ مَعَکَ وَلَا تَطۡغَوۡاْۚ إِنَّهُۥ بِمَا تَعۡمَلُونَ بَصِیرٞ، روز به روز بر علم و بصیرت خود می‌افزایند و فریاد مردم که همان فریاد دانشجو است را به گوش مستکبران می‌رسانند.

حجت الاسلام پایواره یادآور شد: نسل دانشجوی فعلی با وسعت دیدی بسیط و تفکری نقادانه و تحلیل‌گری عادلانه و آینده نگری روشن رو به جلو در حرکت است و هر روز بیش از پیش خود رابرای مقابله با مستکبران جهان تجهیز می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان تهران، گفت: خانواده بزرگ دانشگاه‌های استان ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه و یاد و خاطره ۳تن از شهدای دانشجو، شهدای دانشجویی دفاع مقدس و شهدای دانشجویی در عرصه‌های مختلف علمی و هنری همه همت خود را برای رشد، تحول و پیشرفت‌های بیشتر در عرصه‌های علمی، تحقیقاتی، فناوری، نوآوری و کار آفرینی به کار می‌گیرد چرا که به تعبیر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب در قله‌ایم و خستگی و نا امیدی ممنوع است.

وی تصریح کرد: بی‌شک تلاش بدخواهان ملت بزرگ ایران جهت نا امیدی و بی‌انگیزه ساختن جوانان و به‌ویژه دانشجویان و دور کردن آنها از اندیشه‌ها و باورهای عمیق دینی خواب باطلی است که به لطف الهی و با همت و هوشمندی فرزندان برومند این سرزمین همچون گذشته تعبیر نخواهد شد و تلاش و سعی آنها بی‌نتیجه خواهد ماند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان تهران، یاد آورشد: خداوند را شاکریم که در سال تحصیلی گذشته در سایه تلاش بی‌وقفه و خستگی ناپذیر مجموعه دانشگاه افتخارات و موفقیت‌های ارزشمندی در فضای همدلی و آرامش رقم خورد که باعث تقدیر و تمجید رهبر معظم انقلاب شد.

حجت الاسلام پایواره اظهار کرد: امید است مجموعه بسیج دانشجویی اعم از روسای دانشگاه‌ها، اساتید، دانشجویان، کارمندان به‌ویژه دانشجویان جدید الورود، همه و همه بتوانیم با تأسی از سیره پیامبر رحمت، در فضایی معنوی و پر نشاط منشأ خیرات و تقویت اتحاد، دوستی و برادری در محیط دانشگاه باشیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha