دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ حجت‌الاسلام و المسلمین خاتمی گفت: نیروهایی که برای آینده ساخته می‌شوند در مدارس حضور دارند و مهم‌ترین مسأله، تربیت سرمایه‌های آینده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت‌الاسلام و المسلمین علی خاتمی نماینده ولی فقیه در زنجان امروز در مراسم تجلیل از قهرمانان استان در بازی‌های آسیایی و پارا آسیایی به فرامین اخیر رهبری در جمع ورزشکاران اشاره کرد و اظهار داشت: این فرمایشات مایه مباهات و دلگرمی هستند.

وی با بیان اینکه طی ۲ سال گذظسطزرزشته برخی ورزشکاران کشورمان‌ دچار بی‌اخلاقی‌هایی شدند، گفت: این ورزشکاران در مقابل پرچم کشورمان آنگونه که شاید و باید رفتار صحیحی نداشتند و حتی سرود ملی را نه چندان مطلوب زمزمه کردند.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه حضور ورزشکاران در میادین فراملی به اندازه مدال طلا ارزشمند است، اضافه کرد: ورزشکاران افتخارآفرین به بد اخلاقی‌های برخی از ورزشکارانی که نان این کشور را خوردند و هوای این سرزمین را استشمام و در نهایت بداخلاقی کردند پاسخ دادند.

علیرضا فیروزفر شهردار زنجان نیز در این مراسم اظهار کرد: ورزشکاران در ایجاد نشاط اجتماعی سهم به‌سزایی دارند و شهرداری نیز در این زمینه حامی آنان است.

فیروزفر با بیان اینکه شهرداری تلاش دارد تا سهمی در تجلیل از قهرمانان و ورزشکاران بازیهای آسیایی داشته‌ باشد، گفت: ورزشکاران برای رسیدن به‌هدف خود سختی و دشواری‌های طاقت فرسا را تحمل می‌کنند ولی در نهایت به لحاظ جسمی و روحی پیروز هستند.

وی با بیان اینکه مدیریت زندگی قهرمانان در دست خودشان است، گفت: خانواده‌های آنان در کسب موفقیت‌ها نقش بی‌بدیل و اثرگذاری دارند که جای تقدیر دارد.

مجید ناصحی رئیس شورای اسلامی شهر زنجان نیز با بیان اینکه اولین مراسمی است که شورا و شهرداری به تجلیل از قهرمانان ورزشی اقدام می‌کند، خاطرنشان کرد: ورزشکاران سرمایه‌های اجتماعی کشور محسوب می‌شوند.

ناصحی مقدم تصریح کرد: قدرت کشورها متکی بر سرمایه‌ اجتماعی است که ورزش یکی از آنها به شمار می‌آید. ‌

وی ادامه داد: در گذشته یک یا چند ورزش و ورزشکار نام آور بودند، اما اکنون اغلب ورزشکاران در رشته‌های مختلف مدال کسب می‌کنند و باید نگاهمان به آینده امیدوارتر باشد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha