پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
تصاویر/ نشست خبری معاون فرهنگی بنیاد بین المللی امامت

حوزه/ مدیر جناح کوئیز با بیان این که رویداد فاطمیه جناح کوئیز با همکاری بنیاد بین‌المللی امامت از ۱۸ آذرماه به مدت ۱۸ روز و در ۱۸ موضوع ادامه خواهد یافت، اظهار داشت: در این رویداد در کنار رقابت‌های فردی و تیمی، قابلیت جدید رقابت رکوردی نیز به نرم‌افزار اضافه شده است تا فرد، توانایی خودش را در پاسخ صحیح به سوالات به چالش بکشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام پرنیان مدیر جناح کوئیز در گفت و گو با خبرنگاران، ضمن اشاره به فضای جدید فرهنگی کشور و توسعه نرم‌افزارها و گوشی‌های هوشمند، خاطرنشان کرد: جذابیت‌های جدید فضای مجازی اعم از پلتفرم‌های متعدد و شبکه‌های اجتماعی متنوع نسل بشر را به سمت تمرکز و جذابیت ویژه‌ای کشانده و آنها را از بحث مطالعه کتاب‌ها و حضور در برنامه‌های فرهنگی حضوری دور ساخته است.

وی با بیان این که استفاده از فضای نوین تبلیغی همواره مورد تأکید علما به‌ویژه مقام معظم رهبری قرار دارد، اظهار داشت: نرم‌افزار جناح کوئیز از پلتفرم‌های کوئیزی که در دنیای امروز رواج قابل‌توجهی یافته و بیش از ۱۰ میلیون نفر از نسل‌های جامعه ایرانی را نیز پوشش داده، در سبک و قالب نوین، محتواهای متعددی را به مخاطب خود منتقل می‌کند.

مدیر جناح کوئیز با بیان این که نرم‌افزار جناح کوئیز نخستین نرم‌افزاری است که به‌صورت تخصصی وارد انتقال مباحث معرفتی و مذهبی شده است، اظهار داشت: جذابیت‌های بازی‌وارسازی نرم‌افزار از شاخصه‌های ویژه جناح کوئیز است که اقبال و استقبال خوبی را به همراه داشته است.

حجت‌الاسلام پرنیان با بیان این که تا کنون بیش از ۲۰ هزار سؤال تستی استاندارد متناسب با مخاطب طراحی شده است، یادآور شد: برای نخستین‌بار در ایام عید غدیر وارد گام عمومی‌سازی ارائه محتواهای دینی شدیم و بیش از ۱۷ هزار نفر در کمتر از یک هفته در این نرم‌افزار ثبت‌نام و رقابت‌ها در میان کاربرانی بالغ بر ۲۴ هزار نفر برگزار شد.

وی ضمن اشاره به همکاری بنیاد بین‌المللی امامت در طراحی سؤالات و تولید محتواهای تخصصی برای جناح کوئیز، اذعان داشت: در ایام غدیر در کمتر ۱۰ روز بیش از ۱۵۰ هزار رقابت حقیقی شکل گرفت و سؤالات قریب به سه میلیون بار توسط مراجعین و شرکت‌کنندگان مرور شد.

مدیر جناح کوئیز توجه به پاسخ تشریحی را از دیگر فرایندهای موردتوجه نرم‌افزار جناح کوئیز توصیف نمود و ابراز داشت: در دنیا و در میان تمام نرم‌افزارهای کوئیز محور، جناح کوئیز اولین و تنها نرم‌افزاری است که آموزش و کار فرهنگی را مهم‌ترین اولویت خود می‌داند؛ در این نرم‌افزار ویدئوهای آموزشی فارغ از رویکرد تبلیغاتی ارائه می‌شود و فیلم‌هایی که بارگذاری شدند، سرشار از محتواهای آموزشی هستند.

وی با بیان این که رویداد فاطمیه جناح کوئیز با همکاری بنیاد بین‌المللی امامت از ۱۸ آذرماه به مدت ۱۸ روز و در ۱۸ موضوع ادامه خواهد یافت، اظهار داشت: در این رویداد در کنار رقابت‌های فردی و تیمی، قابلیت جدید رقابت رکوردی نیز به نرم‌افزار اضافه شده است تا فرد، توانایی خودش را در پاسخ صحیح به سؤالات به چالش بکشد.

حجت‌الاسلام پرنیان به برخی از موضوعات محوری رویداد فاطمیه اشاره نمود و اذعان داشت: در رویداد فاطمیه محتوای جذاب و ارزشمند برای جامعه هدف بدون محدودیت زمانی ارائه می‌گردد.

مدیر جناح کوئیز در بخش پایانی سخنان خود به ۱۸ موضوع‌محوری نرم‌افزار جناح کوئیز اشاره نمود و تصریح کرد: در رویداد فاطمی جناح کوئیز فرایندی ترسیم شده تا کاربران ناظر به موضوعات محوری در طراحی سوال مشارکت فعالی داشته باشند.

وی شخصیت‌شناسی فاطمی، آیات فاطمی و حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها در کلام معصومین و دیگران را جمله موضوعات محوری رویداد فاطمی جناح کوئیز دانست و اظهار داشت: تاریخ زندگانی حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها، سبک زندگی فاطمی، سخنان و حکمت نامه فاطمی، اذکار و ادعیه و زیارات فاطمی، مفهوم‌شناسی خطبه‌های فاطمی و حفظ خطبه فدکیه از دیگر محورهای موضوعی رویداد فاطمیه در جناح کوئیز است.

حجت‌الاسلام پرنیان تصریح کرد: شرح حدیث کسا، مقامات و کرامات حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها، مصائب و شهادت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها، فدک، حامیان حریم امامت، بانوان مرتبط با حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها، زنان اسوه، کتاب‌شناسی فاطمی و اشعار فاطمی از دیگر موضوعات محوری این رویداد بزرگ معرفت محوری در قالب مسابقه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha