سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
صفایی بوشهری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه در حوزه قدرت نرم و سخت نیازمند توانمندی هستیم گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران در قدرت سخت بعد از انقلاب به خودکفایی، تولید و مرجعیت و پیشرفت فوق العاده‌ای رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری امروز در بازدید از نمایشگاه توانمندی پدافند هوایی بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های اقتدار یک کشور توانمندی در تجهیزات و مدیریت و حوزه عملیات و تولید جنگ افزارهای نظامی است.

امام جمعه بوشهر افزود: در محاسبات بین الملل اقتدار یک کشور، بخش عظیم آن مترتب بر توانمندی نظامی آن‌هاست.

وی با بیان اینکه در حوزه قدرت نرم و سخت نیازمند توانمندی هستیم گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران در حوزه قدرت سخت بعد از انقلاب به خودکفایی، تولید و مرجعیت، و پیشرفت فوق العاده‌ای رسیده و پهپادهایی که داریم با برد فوق العاده بالا و توانمندی در عرصه نقطه زنی است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری ادامه داد: اساس توانمندی نیروی‌های مسلح روی توانمندی قدرت نرم است و قدرت سخت محصول آن خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: با توصیه ای که مقام معظم رهبری در عرصه های مختلف به نیروهای مسلح داشتند در حال حاضر دارای توانمندی فوق العاده ای در حوزه تجهیزات و عملیات در جغرافیای نیروهای مسلح شده‌ایم و این قدرت آنقدر بالا است که در کشور در عرصه نظامی یک کشور قدرتمند محسوب می‌شود و دشمن این فکر را به خود راه نمی‌دهد که ایران را تهدید نظامی کند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری بیان داشت: در استان بوشهر یک شرایط فوق العاده ای داریم و در حوزه جغرافیای عملیات و توانمندی در این عرصه و هم آماد و پشتیبانی یک استان برجسته محسوب می‌شویم و این مایه افتخار ماست که بوشهر یک استان الگو محسوب شده است.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha