یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
سردار تقوی

حوزه/فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت:شهادت ۱۱ نفر از مأموران انتظامی در مقابله با ناامن‌کنندگان مرزها افتخاری بزرگ برای نیروی انتظامی است که با قامتی راست در دفاع از مرزهای این کشور حاضر و مهیا است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل ،سردار جواد تقوی، فرمانده انتظامی استان اردبیل، در آئین گرامیداشت شهدای مدافع امنیت راسک در اردبیل، اظهار کرد: شهادت ۱۱ نفر از مأموران انتظامی در مقابله با ناامن‌کنندگان مرزها افتخاری بزرگ برای نیروی انتظامی است که با قامتی راست در دفاع از مرزهای این کشور حاضر و مهیا است.

وی به ترور ناجوانمردانه گروهک‌های ضد انقلاب و خبیث دشمن اشاره کرد و گفت: این شهادت‌ها ملت ایران را در مسیر خود استوارتر کرده و اسباب نجات کشور را از دست ایادی کفر فراهم کرده است.

فرمانده انتظامی استان اردبیل تصریح کرد: حادثه راسک و شهادت ۱۱ تن از مأموران انتظامی نشان داد که دشمن روی بر هم زدن امنیت و آرامش کشور برنامه‌ریزی گسترده‌ای را انجام داده تا با ناامن کردن مرزها و داخل کشور زمینه برای رسیدن به اهداف خود را فراهم کند.

تقوی حضور مقتدرانه پلیس را در تأمین امنیت پایدار یادآور شد و افزود: پلیس جان خود را در طبق اخلاص گذاشته تا به حریم امن کشور خدشه‌ای وارد نشود و در این راه آمادگی داریم تا خون خودمان را نیز تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: پلیس نه تنها از شهادت و مرگ نمی‌هراسد بلکه همواره در مسیر دفاع از حیثیت و ناموس کشور در صحنه است و هیچ تهدید و تعرضی را نمی‌پذیرد.

تقوی اضافه کرد: نیروهای انتظامی با صلابت و اقتداری مضاعف امروز در صحنه‌های مختلف تلاش می‌کنند تا آرامش و آسایش را برای مردم به ارمغان آورند و قطعاً در این مسیر سختی‌ها و دشواری‌های زیادی را نیز تحمل می‌کند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل به امنیت پایدار کشور و استان اردبیل اشاره کرد و ادامه داد: کاهش آسیب‌های اجتماعی و بزهکاری‌ها از جمله آثار شایسته تلاش شبانه‌روزی پلیس برای تأمین و تولید امنیت در کشور است.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha