دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
زاهددوست

حوزه/ حجت الاسلام زاهددوست گفت: مراکز درمانی شهرستان خصوصا بیمارستان زینبیه خورموج تجهیز شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بوشهر، حجت‌الاسلام علی زاهددوست امام جمعه شهر خورموج در دیدار با استاندار بوشهر بر رفع مسائل و مشکلات شهرستان دشتی تاکید کرده و اظهار داشت: در اجرایی شدن مصوبات سفر رئیس جمهور تسریع شود و از ظرفیت نیروی انسانی شهرستان دشتی در مناصب دولتی و اشتغال جوانان در پارس جنوبی استفاده شود.

وی خواستار فراهم نمودن زمینه سرمایه‌گذاری در شهرستان دشتی شد و افزود: مدیران کل به شهرستان دشتی سفر کنند و در بین مردم حضور یابند. همچنین مراکز درمانی شهرستان خصوصا بیمارستان زینبیه خورموج تجهیز شود.

حجت الاسلام زاهددوست بر حذف عوارض ۵۵ درصدی صادرات گوجه‌فرنگی کشاورزان دشتی تاکید کرده و خواستار تسریع در پروژه‌های محور خورموج لاور، باغان و سرچشمه، آغاز پروژه جاده ناصری به شهر شنبه، تسریع در پروژه جاده اتصال کاکی به دهستان کبگان و تکمیل پروژه‌های مسکن ملی شد.

امام جمعه شهر خورموج، بازسازی مدارس تخریبی شهرستان، تکمیل پروژه نیمه‌تمام زمین چمن مصنوعی مسکن مهر، تکمیل مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران در شهر خورموج را از جمله مطالبات مردم دشتی عنوان کرد و اضافه کرد: پرداخت سهم یک درصد معادن به شهرستان، احداث کتابخانه مرکزی در خورموج و تکمیل پروژه نیمه‌تمام حوزه علمیه از دیگر مسائل و مطالبات مردم است.

پایان پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha