شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: نباید طلاب در حوزه‌ها و مدارس علمیه خود را محدود به کتب درسی نمایند، یک طلبه باهوش، متعهد و انقلابی همواره به دنبال ابتکارات جدید و رویدادهای جدید است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی امروز با مدیر و کارکنان و اساتید حوزه علمیه خواهران استان کردستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در این دیدار، اظهار داشت: باید تلاش ما این باشد که انگیزه طلبگی در حوزه‌های علمیه خواهران و برادران بیش از پیش تقویت شود.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی عنوان کرد: از سوی دیگر نباید طلاب در حوزه‌ها و مدارس علمیه خود را محدود به کتب درسی نمایند، بلکه یک طلبه باهوش، متعهد و انقلابی همواره به دنبال ابتکارات جدید و رویدادهای جدید است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: ایجاد انگیزه در طلاب و اساتید، ابتکارات جدید و رویدادهای جدیدی را به دنبال خود خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی خاطرنشان کرد: حوزه‌های علمیه از لحاظ سخت افزاری پیشی گرفته‌اند و لذا باید از لحاظ کاری نیز به دنبال ابتکارات جدید و رویدادهای جدید باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha