یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
بی

حوزه / حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی گفت: برگزاری رویداد شهید اردهال با تولید آثار هنری به عشق حضرت سلطانعلی بن امام محمد باقر(ع) مصداق مزد رسالت نبوی در محبت و مودت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی امشب در آیین اختتامیه رویداد شهید اردهال در کاشان، با تقدیر از تمامی مسئولان اجرایی برگزار کننده این رویداد، اظهار داشت: کار هنرمندان رویداد شهید اردهال با محبت و مودت اهل‌بیت(ع) برای معرفی شخصیت حضرت سلطانعلی بن امام محمد باقر(ع)، مصداق آیه ۲۳ «قُلْ لا أَسْئَلُکُمْ عَلَیْهِ أَجْراً إِلاَّ الْمَوَدَّةَ فِی الْقُرْبی» از سوره مبارکه شوری به عنوان مزد رسالت نبوی است.

وی با بیان اینکه پیامبر اسلام هیچ اجری برای ۲۳ سال رسالت خود جز مودت و محبت به خاندانش را طلب نکرد، گفت: شما هنرمندانی که برای ولایت حضرت علی(ع) و در طول ولایت آن حضرت برای فرزندش حضرت سلطانعلی بن باقر(ع) با تولید اثر زحمت کشیدید، مزد رسالت نبوی را ادا کردید.

امام جمعه کاشان کار با اخلاص شرکت کنندگان در رویداد شهید اردهال را دارای اجر و مزد در روز قیامت دانست و یادآور شد: هر اقدام و فعالیتی که با عشق و اخلاص اهل بیت(ع) انجام شود، ذخیره برزخ و قیامت و مستحق پاداش الهی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی با تأکید بر اینکه هر جا هنر در خدمت معنویت، دین، مذهب و انقلاب قرار گیرد، برای دو طرف خادم و مخدوم مفید و سودمند است، اظهار کرد: همانطور که انقلاب با کمک هنر، مفاهیم خود را به دنیا عرضه می‌کند، هنر و هنرمند نیز به این واسطه محبوب زمین می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر هنرمند از دین جدا شود، فقط محبوب زمین است اما اگر در خدمت دین و انقلاب باشد محبوب زمین و آسمان می‌شود.

امام جمعه کاشان با گرامیداشت حماسه روز ۹ دی و لزوم بصیرت افزایی مردم، گفت: امیدواریم قیام بصیرت افزایی مردم علیه آمریکا و استکبار، پشت سر رهبری متصل به برافراشتن پرچم صاحب الزمان(عج) شود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha