شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر / تجلیل از اساتید مرکز زبان حوزه علمیه استان قزوین

حوزه/ با حضور مدیر حوزه علمیه استان قزوین از اساتید مرکز زبان حوزه علمیه قزوین تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین،حجت الاسلام والمسلمین اصغر عرفانی امروز در جمع اساتید مرکز زبان حوزه علمیه استان قزوین ضمن تبریک فرارسیدن ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت مقام شامخ زن، گفت: حضرت فاطمه (س) نزد مسلمانان، برترین و والامقام‌ترین بانوی جهان و برگزیده زنان عصر خویش بود که مقامش تنها محدود به عصر حیات آن بزرگوار نبوده و در تمامی اعصار جریان دارد.

وی خاطرنشان کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) به‌ عنوان اسوه‌ای ارزشمند برای زنان و مردان جامعه اسلامی و بهترین الگو برای جامعه امروز است.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: حضرت زهرا(س) به‌ عنوان اولین حامی و مدافع ولایت بر حق الهی، رویکرد ایشان در دفاع از حریم ولایت پس از رحلت پیامبر اکرم صلی‌الله علیه و آله تا زمان شهادتشان، از فرازهای مهم تاریخ اسلام به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: این بانوی برجسته بهترین و کامل‌ترین الگو برای زنان جامعه ما و بلکه برای همه بشریت به شمار می‌روند، کما اینکه در کلام قرآن و ائمه معصومین(علیم السلام) به آن پرداخته شده است.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: حضرت زهرا(س) چه در زمینه همسرداری، مادری و تربیت فرزند و چه در زمینه ولایت‌مداری، دفاع از حریم امامت و ولایت و مقابله با جریان ظلم مقاوم و استوار ایستاد و حتی فرزند خود را تقدیم نمود.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی عنوان کرد: حضرت زهرا(س) الگوی یک زن به تمام معنا بود و در کنار ولایت مداری، همسری نمونه و مادری ارزشمند بود.

وی ضمن گرامیداشت مقام شامخ زن و مادر در جامعه اسلامی بیان کرد: حضرت امام صادق (ع) فرمودند که «أکثَرُ الخَیرِ فِی النِّساءِ؛» یعنی اینکه :بیشتر خیر و نیکی ها در بانوان بوده و خیرات و برکات در بخش بانوان بیش از پیش است.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین ادامه داد: امروز بانوان ما در تمامی عرصه های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضوری ارزشمند و شایسته دارند و فرزندان شایسته ای را تقدیم این انقلاب نمودند که نمونه آن شهید سردار قاسم سلیمانی است که در دامان چنین مادرانی تربیت و پرورش یافته اند و تربیت، بقای نسل، ادب، عروج و سعادت و رشد و تعالی همه از دامان پاک بانوان است.

وی ضمن تقدیر از تلاش های ارزشمند اساتید مرکز زبان حوزه علمیه استان قزوین بیان کرد: خوشبختانه با ارسال گزارش از این مجموعه و حضور حجت الاسلام موسوی راسخ و همیاری و همکاری شما خواهران و برادران پیشرفت خوبی حاصل شده و حتی رضایت مسئولین حوزه علمیه قم را برآورده کرده ولی نباید به همین مقدار بسنده کنیم بلکه باید تلاشهای خود را بیشتر نماییم.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی ادامه داد:این مرکز چون که منسوب به حوزه علمیه استان قزوین است باید در مرحله اول رفتار، ادب و برخورد و نگاه ما با زبان آموزان بسیار شایسته باشد، چرا که امانت مردم در اختیار شما قرار دارد که باید در این زمینه نیز توجه داشته باشیم.

وی اظهار کرد: از نظر کمی و کیفی، مرکز زبان حوزه علمیه استان قزوین رو به پیشرفت است که باید از زحمات شما اساتید قدردانی نمایم.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: شما اساتید مرکز زبان حوزه علمیه استان قزوین از نظر علمی و مهارتی، تسلط بر زبان های مختلف دارید، خود را وقف در این مسیر ارزشمند نمودید مطمئن باشید که خدای متعال بهترین ها را برای شما رقم خواهد زد.

در پایان این جلسه از اساتید خواهر و برادر مرکز زبان حوزه علمیه استان قزوین تجلیل شد.

اساتید مرکز زبان حوزه علمیه قزوین تجلیل شدند

اساتید مرکز زبان حوزه علمیه قزوین تجلیل شدند

اساتید مرکز زبان حوزه علمیه قزوین تجلیل شدند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha