دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام موسوی رالسخ

حوزه/ معاون ارتباطات و بین الملل حوزه علمیه قزوین گفت: حضرت زهرا(س) الگوی یک زن به تمام معنا بود و در کنار ولایت‌مداری، همسری نمونه و مادری ارزشمند، یک زن به تمام معنایی که تمامی مسئولیت‌های فردی و اجتماعی خود را به بهترین شکل ایفا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام سید مجتبی موسوی راسخ امروز در جمع اساتید مرکز زبان حوزه علمیه که با حضور مدیر حوزه علمیه استان قزوین برگزار شد، ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س)، گفت: فاطمه زهرا(س) مقام مادری و همسری را عزت بخشیده است و باید سبک زندگی حضرت فاطمه(س) به صورت عملی وارد زندگی مردم شود.

حجت الاسلام موسوی راسخ خاطرنشان کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) در طول عمر کوتاه و پربرکت خود چنان فضایلی از خود نشان داده است که تمام بانوان عالم می توانند او را به عنوان الگوی حسنه خود قرار داده و از رهنمودهای زندگی پرثمر ایشان استفاده کنند.

معاون ارتباطات و بین الملل حوزه علمیه قزوین ادامه داد: بدون شک اگر بخواهیم فاطمه زهرا(س) را بشناسیم و به مردم به خوبی معرفی کنیم نیازمند این هستیم که ابعاد مختلف اندیشه، سیره زندگی و تفکرات آن حضرت را به مردم معرفی کنیم و قطعا" ولایت مداری" از پر رنگ ترین وجهه های شخصیتی ایشان بوده است.

وی اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) در عمر کوتاه و پربرکت خود در کنار این که مادری نمونه بودند و تربیت فرزند، همسرداری و زندگی عاطفی ایشان سرشار از درس برای همه مردم است به خوبی در صحنه هایی که نیاز بود ولایت مداری خود را به تصویر کشیده اند.

معاون ارتباطات وبین الملل حوزه علمیه قزوین گفت: حضرت زهرا(س) الگوی یک زن به تمام معنا بود و در کنار ولایتمداری، همسری نمونه و مادری ارزشمند، یک زن به تمام معنایی که تمامی مسئولیت های فردی و اجتماعی خود را به بهترین شکل ایفا کردند.

حجت الاسلام راسخ همچنین از حمایت های حجت الاسلام والمسلمین اصغر عرفانی مدیر حوزه علمیه قزوین از مرکز زبان حوزه علمیه استان قزوین تقدیر نمود.

حضرت زهرا(س) الگوی یک زن به تمام معنا بود

حضرت زهرا(س) الگوی یک زن به تمام معنا بود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha