شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شیوا خوش نسب،مدیرکل امور دفتر زنان استانداری خراسان رضوی

حوزه/ مدیرکل امور دفتر زنان استانداری خراسان رضوی گفت: با شناسایی زنان تأثیرگذار در عرصه‌های مختلف و در راستای تحقق و اجرایی شدن اهداف این حوزه می توانیم در راستای تشکیل دائمی دبیرخانه‌ زنان تأثیرگذار در خراسان رضوی و به تبع در عرصه کشوری گام برداریم‌.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، شیوا خوش نسب، مدیرکل امور دفتر زنان استانداری خراسان رضوی در دومین کنگره استانی بانوان تأثیرگذار، اظهار داشت: این کنگره طرحی نو در عرصه علم و فرهنگ با هدف جلا دادن به عظمت زنانگی و هویت زنانگی و شکوه مادری با هدف و رویکرد ویژه ای ترسیم شده است.

وی با اشاره به ثبت نام زنان فعال و تاثیرگذار در این کنگره، افزود: رویکرد اصلی این موضوع فراهم سازی زمینه مشارکت و حضور فعالانه زنان در حوزه‌های مختلف اعم از تعلیم و تربیت، علم و فناوری، سلامت محور بودن، اشتغال ورزی مورد توجه دانست.

مدیرکل امور دفتر زنان استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه با شناسایی زنان تاثیرگذار می‌توانیم در عرصه‌های مختلف در راستای تحقق و اجرایی شدن اهداف این حوزه به تشکیل دائمی دبیرخانه‌ زنان تاثیرگذار در خراسان رضوی و به تبع در عرصه کشوری گام برداریم‌، ادامه داد: با شناسایی این بانوان می‌توان از ظرفیت ارزشمند آنان در عرصه‌های مختلف و اولویت دار فرهنگی و اجتماعی جامعه بهره گرفت.

وی با اشاره به نقش الگوسازی زنان در جامعه تأکید کرد: اگر زنان به هنر ذاتی خود در امر الگو بودن و الگو سازی به صورت ویژه اشراف نظر داشته باشند می‌توانند به درجات متعالی برسند.

خوش نسب با اشاره به سخنرانی امام خمینی (ره) پیرامون اهمیت نامگذاری روز زن به مناسبت تولد حضرت زهرا(س) نیز مسئولیت زنان را در این راستا سنگین تر دانست و بر لزوم الگوگیری از حضرت زهرا(س) در همه ابعاد زندگی تأکید کرد و افزود: زنان باید در تحقق اهداف زن متعالی همگام باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha