یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ نشست با مبلغین

حوزه/ نشست هم‌اندیشی مبلّغین فعال در عرصهٔ خطابهٔ عربی در کشورهای جهان عرب با حضور مسئول مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه‌های علمیه برگزار شد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، نشست هم‌اندیشی مبلّغین فعال در عرصهٔ خطابهٔ عربی در کشورهای جهان عرب با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین حسینی کوهساری مسئول مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه‌های علمیه و حجج اسلام امین‌دین مدیر دفتر ادیان و مذاهب و مدیر اروپا-امریکا، موسوی‌زاده مدیر تبلیغ بین‌الملل و آل‌ایوب مسئول دفتر ارتباطات حوزه علمیه قم و نجف اشرف و جمعی از مبلّغین فعّال در عرصه خطابه عربی حوزه علمیه خوزستان برگزار شد.

در ابتدای این نشست مبلّغین فعّال در عرصه خطابه عربی به بیان نکات و دغدغه‌های خود پرداخته که از جمله آن‌ها می‌توان به حمایت علمی و معنوی مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه‌های علمیه از آن‌ها از طریق در اختیار گذاشتن محتواهای مناسب با این فضا اشاره کردند.

در ادامه، حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی‌زاده ضمن بیان گزارشی از فعالیت‌ها و ظرفیت‌های اداره تبلیغ بین‌الملل، به ارائه توضیحاتی در خصوص نحوه‌ی تشکیل تشکل‌ها، نحوه ثبت سوابق تبلیغی و حمایت از مبلّغین پرداخت.

همچنین حجت‌الاسلام و المسلمین آل‌ایوب ضمن با اشاره به ظرفیت‌های تبلیغی موجود در استان خوزستان، بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های عظیم مبلّغان استان خوزستان در تمامی عرصه‌های تبلیغی تأکید نمود.

در پایان این نشست، حجت‌الاسلام و المسلمین حسینی کوهساری به سوالات و دغدغه‌های مبلّغین پاسخ داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha