شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر / گفت‌وگوی خبرنگار حوزه نیوز با مسئولین غرفه‌های نمایشگاه کتاب و دستاوردهای علمی مراکز پژوهشی حوزوی در روز دوم

حوزه/ دبیرخانه هماهنگی گروه های جهادی مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور تاکنون ۱۵ اثر در این عرصه تالیف کرده و یکی دیگر از آثاری که به جد دنبال می شود تدوین "حکمت نامه" است.

حجت الاسلام صادق استوار، مسئول غرفه جهادگران حوزوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در حاشیه نمایشگاه کتاب و دستاوردهای علمی مراکز پژوهشی حوزوی در مجتمع امام خمینی(ره) قم گفت: دبیرخانه هماهنگی گروه های جهادی مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور به لحاظ ساختاری در ابتدای راه است و امیدواریم صاحبن‌ظران و علاقه مندان این عرصه استقبال خوبی از مباحث جهادی داشته باشند.

وی افزود: ما در بخش جهادگران حوزوی وابسته به مرکز مدیریت حوزه در عرصه مبانی معرفتی مشغول به فعالیت هستیم که تاکنون ۱۵ اثر در این عرصه تالیف شده است؛ یکی دیگر از آثاری که به جد دنبال می شود تدوین "حکمت نامه" است که آیات و روایات مربوط به جهاد و فعالیت های جهادی را جمع آوری کرده و در شرف چاپ است.

حجت الاسلام استوار گفت: دبیرخانه هماهنگی گروه های جهادی مرکز مدیریت حوزه های علمیه در زمینه مهارت به جهادگران کارهای زیادی انجام داده است و با تهیه بسته هایی مهارت های مختلفی که برای یک نیروی جهادی لازم است را به آنان آموزش می دهد.

مسئول غرفه جهادگران حوزوی در نمایشگاه کتاب و دستاوردهای علمی مراکز پژوهشی حوزوی خاطرنشان ساخت: این بخش سابقا در ضمن جهادگران دانشجویی مشغول خدمت بود اما کمتر از یکسال است که به صورت رسمی تحت نظر مرکز مدیریت حوزه مشغول به فعالیت می باشد.

وی گفت: هرچند که طلاب جهادی به‌صورت فردی و گروهی در تمام سال‌های عمر انقلاب اسلامی فعالیت کرده‌اند، امّا نبود تشکیلات واحد و یکپارچه باعث شد که مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور به فکر ایجاد دبیرخانه هماهنگی گروه‌های جهادی به ‌صورت مستقل و در چارچوب ساختار ستادی خودش بیفتد و این شروعی بود برای تقویت روابط گروه‌های جهادی حوزوی با هم، آشنایی با الگوهای موفق خودجوش و توزیع بهتر ظرفیت‌های حمایتی.

طلاب و علاقه مندان حوزوی می توانند جهت پیوستن به گروه های جهادی حوزوی به تارنمای https://jahadgaranhowzavi.com/ مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha