یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
خیبر میڈیکل کالج کی طالبہ ڈاکٹر رقیہ کو شیعہ شناخت پر قتل کردیا گیا

حوزه/ دکتر رقیه و پدرش که با خودروی شخصی سفر می کردند مورد هدف تیراندازی های تروریست‌ها قرار گرفتند و وی بر اثر اصابت گلوله زیاد در همانجا به شهادت رسید.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» ماشین هایی که از پاراچنار به سمت شهر پیشاور می آیند مورد هدف تروریست ها قرار می گیرند. علاوه بر مسافران عادی، مسافرانی که با خودروهای شخصی سفر می‌کنند نیز ترور می شوند. دکتر رقیه و پدرش که با خودروی شخصی سفر می کردند با احراز هویت شیعی مورد هدف تیراندازی های تروریست ها قرار گرفتند و دکتر رقیه بر اثر اصابت گلوله زیاد در همانجا به شهادت رسید و پدر مجروح وی به بیمارستان منتقل شده و بستری است.

بنابر گزارش رسیده، سازمان های تروریستی ممنوعه در اسلام آباد در نشستی تهدید کرده بودند که مسافران شیعه به ویژه پاراچناری ها را مورد هدف قرار خواهند داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد اقبال رضوی نایب رئیس مجلس وحدت مسلمین ضمن محکومیت ترور دانشجوی دکتری گفت: شیعیانی که از پاراچنار به پیشاور سفر می کنند به طرز فجیعی به شهادت می رسند که دکتر رقیه نیز یکی از آنان بود.

وی اظهار داشت: کشتار دانشمندان و مهندسان شیعیان در پاکستان در واقع خیانت بزرگ و به خطر انداختن آینده پاکستان است. همچنین تعرض به زنان، نشانه پستی دشمن است.

وی در ادامه گفت: شیعیان به دستور دشمنان توسط مزدوران برای گسترش هرج و مرج در کشور مورد هدف قرار می گیرند. نهادهای دولتی صلح منطقه پاراچنار را برقرار کرده و فوری قاتلان را دستگیر کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha