شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
خودکفایی

حوزه/ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز گفت: جشن توانمندسازی و خودکفایی دو هزار نفر از مددجویان مورد حمایت در استان البرز برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، رضا البرزی با اشاره به اینکه مددجویان کمیته امداد با اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی و دریافت تسهیلات از بانک‌های عامل از سوی این نهاد حمایتی در عرصه اقتصادی خودکفا می‌شوند، گفت: طی ۹ ماه سال جاری ۲۳ میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال به ۳ هزار و ۵۸۳ نفر اعطا شده است.

وی مطرح کرد: جشن خودکفایی دو هزار خانواده مورد حمایت کمیته امداد استان البرز که طی دو سال اخیر از کمیته امداد امام خمینی (ره) وام گرفته‌اند یکشنبه ۲۴ دی ماه، با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور و مسؤولین کشوری و استانی در قالب جشن بلندای همت برگزار و از کارآفرینان و مجریان طرح‌های اشتغال استان نیز تجلیل می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز با بیان اینکه توانمند سازی از اهداف اصلی این نهاد بوده و به ایجاد فرصت‌های شغلی طی چند سال اخیر توجه ویژه ای شده است، عنوان کرد: علاوه بر تسهیلات اشتغال به آموزش، کاریابی و طرح راهبران شغلی نیز توجه می‌شود و در این زمینه‌ها نیز توفیقات خوبی کسب شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha