یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
قرارگاه تواصی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خوزستان با حجت الاسلام سلامت نژاد امام جمعه ماهشهر دیدار و گفت‌وگو کرد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، حجت الاسلام و المسلمین بلادیان، مدیر حوزه علمیه خوزستان به همراه هیئتی با حجت الاسلام سلامت نژاد امام جمعه ماهشهر دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار مدیر حوزه علمیه خوزستان اظهار داشت: مدیریت حوزه علمیه خوزستان طی جلسات مشورتی با جمعی از بزرگان و افراد مؤثر حوزه علمیه خوزستان، اقدام به راه اندازی قرارگاه تواصی در مدیریت علمیه خوزستان و کلیه مدارس علمیه استان کرده است.

وی افزود: هدف از راه اندازی این قرارگاه ها، برنامه ریزی جهت حضور حداکثری در انتخابات و ایجاد شور و انگیزه در مردم است.

مدیر حوزه علمیه خوزستان گفت: قرارگاه های تواصی مدارس علمیه زیرنظر امام جمعه شهرستان خواهند بود و باید در شوراهای آنها علاوه بر مدیر و جمعی از معاونین و اساتید مدرسه جمعی از چهره هایی که برای بحث انتخابات دغدغه، فکر، ایده و برنامه دارند حضور داشته باشند.

وی گفت: از کلیه مدارس علمیه استان درخواست کردیم که قرارگاه های خود را با نگاه و توجه به همه طلاب و روحانیون آن شهرستان چه طلاب و اساتید در حال تحصیل و تدریس و چه طلاب و روحانیون فعال در عرصه های تبلیغی، فرهنگی و چه طلاب و روحانیون شاغل در ادارات و سازمان های مختلف، راه اندازی کنند، همچنین باید تمام روحانیون شهرستان را احصاء و برای آن ها برنامه ریزی دقیقی صورت دهند و شرح وظایف هر طلبه و روحانی در خصوص انتخابات مشخص باشد.

مدیر حوزه علمیه خوزستان بیان داشت: علاوه بر دعوت و بکارگیری کلیه روحانیون شهرستان، باید از دیگر اقشاری که در آن شهرستان موثر و صاحب نظر،فکر و ایده هستند دعوت به عمل آمده و در آنها ایجاد دغدغه و انگیزه کرد.

در بخش دیگر این دیدار حجت الاسلام سلامت نژاد ضمن بیان گزارشی از مشکلات، نیازمندی ها، فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته در شهر ماهشهر آمادگی خویش را برای انجام این واجب مضیق، تعیینی و تعینی اعلام داشت.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha