یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تفاهم نامه همکاری حوزه علمیه خوزستان و منابع طبیعی و آبخیزداری استان

حوزه/ کارشناس موقوفات حوزه علمیه خوزستان از امضای تفاهم نامه همکاری فی مابین حوزه علمیه خوزستان و منابع طبیعی و آبخیزداری خوزستان خبر داد.  

نادری کارشناس موقوفات حوزه علمیه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خوزستان، اظهار داشت: در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرهنگ منابع طبیعی باید به معارف عمومی تبدیل شود و نظر به اینکه ترویج فرهنگ منابع طبیعی یک اقدام زیر بنایی و اساسی در راستای حفظ، احیاء، توسعه و بهره برداری بهینه از منابع طبیعی به عنوان سرمایه ملی محسوب می‌شود، مدیریت حوزه علمیه خوزستان اقدام به انعقاد تفاهم نامه همکاری با موضوع کاشت یک میلیارد درخت در استان خوزستان با منابع طبیعی و آبخیزداری استان خوزستان کرده است.

وی افزود: هدف از این تفاهم نامه ترویج فرهنگ حفظ و احیای منابع طبیعی و تبدیل آن به معارف عمومی بین آحاد جامعه، همکاری در زمینه ترویج و همچنین زمینه سازی اجرای طرح مردمی تولید نهال و کاشت یک میلیارد درخت در استان خوزستان، تلاش در راستای جذب سازماندهی و آموزش اعضای مدارس علمیه در خصوص انجام فعالیت‌های عام المنفعه در زمینه‌های ترویج فرهنگ منابع طبیعی و حفاظت از موجودی جنگل‌های و مراتع استان در قالب طرح همیاران طبیعت و کاهش هزینه‌های دولتی در امر حفاظت احیاء و توسعه منابع طبیعی بوده است.

کارشناس موقوفات حوزه علمیه خوزستان ابراز کرد: موضوع این تفاهم نامه به کارگیری ظرفیت و امکانات طرفین در زمینه ترویج فرهنگ حفظ و احیای فرهنگ منابع طبیعی با بهره‌گیری از توان اساتید، طلاب و کارکنان حوزه علمیه برادران استان خوزستان می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه مدیر سازمان منابع طبیعی استان و معاون فرهنگی این اداره کل، حجت الاسلام قلی پور مسئول دفتر مدیر حوزه علمیه خوزستان، نماینده حوزه علمیه خواهران استان نیز حضور داشتند.

امضای تفاهم نامه همکاری حوزه علمیه خوزستان با اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری

امضای تفاهم نامه همکاری حوزه علمیه خوزستان با اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری

امضای تفاهم نامه همکاری حوزه علمیه خوزستان با اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha