دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
محفل انس با قرآن کریم

حوزه/ محفل انس با قرآن کریم با حضور طلاب، دانشجویان و کارمندان سرای حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها و ختم سه دوره قرآن کریم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، همزمان با اعیاد شعبانیه و خجسته ایام ماه شریف شعبان المعظم، محفل انس با قرآن کریم با حضور طلاب و دانشجویان خوابگاهی جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها در سرای حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

سرای حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها این محفل قرآنی و مراسم جشن میلاد را با همکاری اداره کل دفتر بین الملل و اداره آموزش قرآن مجتمع هدی برگزار کرد.

در این محفل قرآنی که با هدف تکریم جایگاه قرآن کریم و انس طلاب با کلام نورانی وحی برگزار شد، قاری بین المللی خانم صفازاده آیات نورانی قرآن کریم را تلاوت کرد.

در ادامه، خانم ایزدی به ایراد سخنرانی و نغمه خوانی پرداخت و درباره جایگاه و اهمیت قرآن به نکاتی اشاره کرد؛ همچنین خانم دمقی مداح اهل بیت علیهم السلام به مولودی خوانی و مدیحه سرایی پرداخت.

خانم بهجت پور رئیس اداره قران و حدیث جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها نیز در این محفل قرآنی حضور داشت و ضمن معرفی اداره قرآن و حدیث، از تنظیم و تدوین برنامه‌ها و بسته‌های قرآنی ویژه طلاب خبر داد.

اجرای سرود توسط دانش آموزان مجتمع آموزشی تربیتی هدی از دیگر برنامه‌های این محفل معنوی بود.

طلاب، دانشجویان و کارمندان سرای حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها در این محفل قرآنی، سه ختم قرآن کریم را محضر حضرت أباعبدالله الحسین علیه السلام و هفتاد و دو یار باوفای آن حضرت هدیه کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha