دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
شظ

حوزه/ با حضور پدر شهید مدافع حرم «مهدی دهقان» جشنواره «در انتظار موعود» ویژه نیمه شعبان در فرهنگ‌سرای مهر کاشان آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان در آستانه فرا رسیدن نیمه شعبان، جشنواره «در انتظار موعود» با حضور پدر شهید مدافع حرم مهدی دهقان با اجرای برنامه‌های متنوع در فرهنگ‌سرای مهر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان آغاز به کار کرد.

این جشنواره با غرفه‌های متعدد فرهنگی، هنری و خدماتی طی همکاری مشترک سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان و مؤسسه قرآنی عروة الوثقی بر پا شده است.

در این رویداد فرهنگی مهدوی، خدمات متنوعی برای دوخت رایگان توسط یک گروه از خیاطان و ارائه محصولات عفاف و حجاب، غرفه غنچه‌های انتظار و نسل ظهور، نگارخانه مهدوی، ارائه مشاوره و انجام خدمات پزشکی، غرفه خوشنویسی با محوریت حکاکی و خطاطی احادیث و اسامی مهدوی به صورت رایگان برای بازدید کنندگان انجام می‌شود.

ارائه کتب و محصولات فرهنگی، مشاوره خانواده و ارائه خدمات سلامتی و مشاوره روان شناسی و سلامت جسمانی از دیگر خدمات موجود در این برنامه است.

بازدیدکنندگان این جشنواره در طول مدت برگزاری می‌توانند از خدمات غرفه خیمه معرفت پیرامون مهدویت،غرفه بهشت حجاب با عرضه محصولات حجاب و پوشش اسلامی و غرفه دنیای سکوت که به ارائه محصولات و کارهای هنری ناشنوایان اختصاص دارد، بهره‌مند شوند.

علاقه‌مندان جهت حضور در چهارمین جشنواره «در انتظار موعود» و بازدید از غرفه‌ها می‌توانند تا دوشنبه ۷ اسفند ماه از ساعت ۱۹ تا ۲۳ به فرهنگ‌سرای مهر در بلوار شهیدان خاندایی مراجعه کنند.

انتهای پیام./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha