دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
جشنواره علامه حلی

حوزه/ مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره علامه حلی(ره) با حضور نماینده ولی فقیه در استان و مدیران و اساتید و طلاب مدارس علمیه زاهدان در مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) این شهرستان برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار حوزه از زاهدان، مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره علامه حلی(ره) با حضور نماینده ولی فقیه در استان و مدیران و اساتید و طلاب مدارس علمیه زاهدان در مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) این شهرستان برگزار گردید.

در این مراسم حجت الاسلام حسینعلی جباری دبیر هفتمین جشنواره علامه حلی(ره) ضمن ارائه گزارشی از جشنواره اظهار داشت: الحمدلله آمار مقالات و اهتمام طلاب به پژوهش رشد خوبی داشته و نسبت به سال گذشته ۸۰درصد رشد داشته که از نظر کمی و کیفی قابل قبول می باشد.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین هادی رمضانی مدیر حوزه علمیه استان ضمن تقدیر از طلاب بیان داشت: امر پژوهش از اهمیت فراوانی برخوردار بوده و طلاب استان دارای استعدادهای زیادی بوده که در چند سال اخیر پیشرفت خوبی داشتند.

وی افزود: با همت مدیران مدارس و اساتید و طلاب رتبه پژوهشی استان در کشور سوم شده که نوید بخش رویه رو به رشد در بحث پژوهش می باشد.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین محامی نماینده ولی فقیه در استان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: روند پژوهشی مدارس علمیه با توجه به گزارشات مناسب و رو به رشد بوده که نشان دهنده برنامه ریزی و همت مسئولین و طلاب حوزه های علمیه استان می باشد.

وی افزود: طلاب نباید تک بعدی رشد کرده و باید در ابعاد گوناگون آموزشی، تهذیبی و پژوهشی برنامه ریزی و پیشرفت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha