دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
جلسه شورای علمی جشنواره علامه حلی(ره) حوزه علمیه همدان امروز با حضور حجت الاسلام غلامی دبیر جشنواره علامه حلی استانی و حجج اسلام بهرامی، هاشمی، اله و ردی و زارع برگزار شد.

حوزه / جلسه شورای علمی جشنواره علامه حلی(ره) حوزه علمیه همدان امروز با حضور حجت الاسلام غلامی دبیر جشنواره علامه حلی استانی و حجج اسلام بهرامی، هاشمی، اله و ردی و زارع برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، جلسه شورای علمی جشنواره علامه حلی(ره) حوزه علمیه همدان امروز با حضور حجت الاسلام غلامی دبیر جشنواره علامه حلی استان همدان و حجج اسلام بهرامی، هاشمی، اله وردی و زارع برگزار شد.

در این نشست، آثار ارسالی به جشنواره علامه حلی(ره) که نمره بالای ۸۰ کسب کرده بودند، مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت آثاری که حائز شرایط لازم بودند، جهت ارسال به رقابت کشوری انتخاب شدند.

حجت الاسلام غلامی دبیر جشنواره علامه حلی(ره) استانی در این جلسه با اشاره به استقبال خوب طلاب از این جشنواره، اظهار داشت: در این دوره از جشنواره، بیش از ۲۵۴ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که نزدیک به ۲۸ اثر از این تعداد، نمره بالای ۸۰ را کسب کردند.

حجت الاسلام غلامی افزود: آثار منتخب در بخش‌های مختلف، به دبیرخانه جشنواره علامه حلی(ره) کشوری ارسال خواهند شد و در رقابت با آثار سایر استان‌ها قرار خواهند گرفت.

وی خاطرنشان کرد: حضور و شرکت همه طلاب و اساتید حوزه علمیه همدان در این جشنواره قابل تقدیر است.

وی یادآور شد: اسامی آثار منتخب و تاریخ ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره علامه حلی(ره) کشوری نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha