دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
انتخابات

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان یزد با صدور بیانیه‌ای از مردم ایران برای شرکت در انتخابات دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس مدیر حوزه علمیه استان یزد با صدور بیانیه‌ای، مردم ایران اسلامی و علی الخصوص یزد را به شرکت در انتخابات دعوت کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم» (سوره رعد، آیه ۱۱)

مردم عزیز و سربلند ایران اسلامی

سلام علیکم

ضمن تبریک ایام پرخیر و برکت اعیاد شعبانیه، به‌ویژه ولادت منجی عالم بشریت، حضرت مهدی(عج)،

با عنایت به اینکه انقلاب اسلامی ما در این ۴۵ سال عمر بابرکت خود، تاریخی پرفراز و نشیب را پشت‌سر گذاشته و در تمامی این سال‌ها، بزرگان و ایثارگران بسیاری، جان و مال خود را در جهت ادامه و اعتلای این راه، فدا نمودند.

اکنون باتوجه‌ به شرایط پیچیده سیاسی و اجتماعی منطقه و جهان و همچنین تأکیدات مقام معظم رهبری حفظه الله تعالی بر حضور حداکثری در انتخابات و با پیروی از سیره عملی علماء و شهداء و توصیه‌های این بزرگواران، مبنی بر حمایت و دفاع از آرمان‌های انقلاب و اطاعت از ولی فقیه، بر ماست که به وظیفه ملی و دینی خود به‌عنوان عضوی از این کشور و جامعه، جامه عمل بپوشانیم.

مدیریت حوزه علمیه استان یزد، ملت پرافتخار و سربلند ایران اسلامی را با هر گرایش سیاسی و عقیدتی، دعوت می‌کند تا با حضور پر شور، پای صندوق‌های رأی و شرکت در انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، با انتخابی درست و شایسته، در برابر بدخواهی دشمنان کشور عزیزمان که در انتظار کوچک‌ترین ضعف ما نشسته‌اند، نشاط و بصیرت و عظمت خود را به نمایش بگذارند.

والسلام علیکم و رحمة الله

محمد شمس
مدیر حوزه علمیه استان یزد

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha