یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
حجت الاسلام علوی

حوزه/ دومین همایش صبر استان اردبیل که ظهر امروز در دادگستری کل استان برگزار شد، بر ترویج فرهنگ صلح و سازش با تشکیل۱۰۵ هیئت صلح در استان تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل،حجت الاسلام حسین علوی، رئیس شورای حل اختلاف استان اردبیل، در دومین همایش صبر استان که ظهر امروز در دادگستری کل استان برگزار شد، از حضور پرشور مردم در انتخابات تشکر و قدردانی کرد و گفت: مردم با لبیک به ندای مقام معظم رهبری و حضور خود در پای صندوق های رای، دشمنان را مایوس و ناامید کردند.

وی با اشاره به تشکیل ۱۰۵ هیئت صلح در استان اردبیل طی یک سال گذشته، اظهار داشت: این هیئت ها در مساجد و محلات پرجمعیت ادارات با هدف ترویج فرهنگ صلح و سازش تشکیل شده اند.

رئیس توسعه حل اختلاف استان اردبیل با بیان عملکرد مثبت این هیئت ها در حل و فصل اختلافات و دعاوی، خاطرنشان کرد: این هیئت ها در طول سال گذشته با تلاش های خود، زمینه آزادی تعدادی از زندانیان را فراهم کرده و از زندانی شدن برخی افراد نیز جلوگیری کرده اند.

علوی با تاکید بر اهمیت برقراری صلح و سازش بین مردم، به فرمایش امام صادق (ع) در این خصوص اشاره کرد و گفت: اصلاح بین مردم، صدقه ای است که خداوند آن را دوست دارد.

وی در پایان از اعطای ابلاغ صلح یاری به ۵۰۴ نفر از بزرگان، ریش سفیدان، ورزشکاران و هنرمندان استان خبر داد و گفت: این افراد در قالب ۱۰۲ هیئت صلح مشغول به فعالیت هستند و تاکنون بیش از ۱۰۰۰ پرونده با استفاده از ظرفیت صلح یاران مختومه شده است.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha