دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
رونمایی از منشورات

حوزه/ آئین رونمایی از سه کتاب مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات (حوزه های علمیه)  به نام های چالش‌های حقوق جزا؛ روش‌شناسی اهل‌بیت علیهم السلام در پاسخ به شبهات و تا دم مرگ (بررسی تجربه های نزدیک به مرگ)  با حضور آیت الله فاضل لنکرانی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه, آئین رونمایی از سه کتاب مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات(حوزه های علمیه) به نام های چالش‌های حقوق جزا؛ روش‌شناسی اهل‌بیت علیهم السلام در پاسخ به شبهات و تا دم مرگ (بررسی تجربه های نزدیک به مرگ) با حضور آیت الله فاضل لنکرانی برگزار شد.

آیت الله فاضل لنکرانی در این مراسم در سخنانی گفت: مرکز پاسخگویی به شبهات پیشانی خوبی برای حوزه شده است و کارایی حوزه را نشان می‌دهد.

وی افزود: تقدیر از حیثیت پاسخگویی به شبهات علمایی نظیر آیات عظام سبحانی و مکارم در جشنواره پاسخ برتر، کاری شایسته و با اهمیت است که مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات( حوزه های علمیه) انجام داده است چرا که این کار نشان از اهمیت پاسخ به شبهات و همچنین اولویت به روزسازی حوزه و طلاب در این امر است.

رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) خاطرنشان ساخت: لازم است حتی در همه دروس حوزه مباحث پاسخ به شبهه مطرح و بحث شود؛ کتاب پاسداران وحی در پاسخ به شبهات کتاب شهید جاوید از اهتمامات جدی مرحوم آیت الله العظمی فاضل لنکرانی در پاسخ به شبهات بود.

وی افزود: مرحوم حضرت آیت الله فاضل لنکرانی از اولین کسانی بودند که در اینترنت فعالیت خود را شروع کردند پس از مدتی به ۲۴ زبان رسید و هم اکنون ده ها مجموعه در حال فعالیت توامان در فضای مجازی هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha