دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حسینی

حوزه/ امام جمعه بروجرد بر حفظ شأن و حرمت ماه مبارک رمضان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت‌الاسلام سید علی حسینی، امام جمعه بروجرد، امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلای امام خمینی(ره) با تبریک ماه مبارک رمضان، بیان داشت: ماه مبارک رمضان، ماه بهار قرآن است و باید تلاش شود تا فرهنگ قرآنی در جامعه نهادینه شود.

وی با اشاره به اینکه باید حرمت و شأن ماه مبارک رمضان حفظ شود، اظهار داشت: مردم مومن و خداجوی ایران اسلامی تلاش می کنند حرمت ماه مبارک رمضان حفظ شود.

امام جمعه بروجرد با اشاره به حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر توسط دستگاه‌های قضایی و انتظامی ضروری، خاطر نشان کرد: ماه رمضان باید شئونات اسلامی را رعایت کنیم و با تذکر حکیمانه و مودبانه مردم را امر به معروف کنیم.

حجت الاسلام حسینی بر دستگیری از نیازمندان در آستانه سال نو تاکید کرد و گفت: در آستانه سال نو باید با کمک و انفاق به خانواده های نیازمند شادی سال نو را نیز به دیگران هدیه دهیم.

وی با اشاره به ۲۹ اسفند سالروز ملی شدن صنعت نفت، افزود: نتیجه پشتیبانی علما از مصدق ملی شدن صنعت نفت بود و وقتی مصدق از علما جدا شد و تفرقه باعث شکست او شد، اتحاد در جامعه بسیار کارساز است.

امام جمعه بروجرد با اشاره به سالروز هجوم ماموران رژیم پهلوی به حوزه علمیه بیان داشت: رژیم پهلوی، طلاب را به خاطر اینکه از امام خمینی(ره)حمایت کردند را به خاک و خون کشید.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به سالروز وفات حضرت خدیجه(س) افزود: حضرت خدیجه(س) همه جانبه به کمک پیامبر(ص) آمد او محبوب خدا و مادر فاطمه زهرا(س) است و به گردن همه امت اسلام حق دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha