یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
توزیع روزانه ۶ هزار بسته افطاری در نمایشگاه قرآن

حوزه/ فرنی، شله‌زرد، شیربرنج، کره مربا، کره عسل، پنیر، آب‌میوه، شیر، نان به همراه چای و آب در قالب افطاری ساده به بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن ارائه می‌شود و دغدغه آن‌ها برای گشودن روزه را برطرف می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، سیدمحمد اطهری، مدیر بخش افطاری ساده سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در گفت و گویی خاطرنشان کرد: در پیش‌بینی اولیه قرار بود روزانه پنج هزار توزیع و هزار بسته افطار هم ذخیره داشته باشیم، اما در همان دو سه روز نخست، استقبال از نمایشگاه به قدری بالا بوده است که همه شش هزار بسته افطاری توزیع و تصمیم بر آن شد برای هفته دوم که تعطیلات نوروزی تمام و بر میزان بازدیدکنندگان افزوده می‌شود، تعداد بسته‌های افطاری به هشت تا ۹ هزار مورد افزایش بیابد.

وی درباره نحوه تهیه بسته‌های افطاری ساده، افزود: فرآیند آماده‌سازی بسته‌ها در سه شیفت ۳۰ نفره یعنی با همراهی ۹۰ نفر به صورت شبانه‌روزی انجام می‌شود؛ فرنی، شله‌زرد و شیربرنج و... را هم کاملاً ارگانیک تهیه می‌کنیم. کارکنان آشپزخانه از سحر شروع به کار می‌کنند و تلاش می‌کنند تا حدود ساعت ۱۵ به دست ما برسد و در سفره‌های ساده چیده شود.

مدیر بخش افطاری ساده سی و یکمین نمایشگاه قرآن کریم درباره اقلام افطاری ساده در بسته‌های تهیه شده، گفت: فرنی، شله‌زرد، شیربرنج، کره مربا، کره عسل، پنیر، آب‌میوه، شیر، نان به همراه چای و آب در قالب افطاری ساده به بازدیدکنندگان ارائه می‌شود و دغدغه آن‌ها برای گشودن روزه را برطرف می‌کند. سی و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم که در بخش بین الملل نیز نمایندگانی از ۲۵ کشور دارد، تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ در مصلی امام خمینی (ره) هر روز از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۳۰ دقیقه بامداد پذیرای علاقه‌مندان به قرآن کریم است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha