دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبیان با ارایه ۶ پلتفرم در نمایشگاه بین‌المللی قرآن می درخشد

حوزه/ غرفه تبیان در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن با ارایه ۶ پلتفرم از جمله همدم،کدومو،بامازی،تکیه و رواق می درخشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، مرضیه قهرمانی مدیر غرفه تبیان در سی و یکمین نمایشگاه بین‌الملی قرآن کریم در گفت و گویی اظهار داشت: با توجه به اینکه مؤسسه فرهنگی تبیان با سابقه بیست ساله در حوزه دستیاری خانواده مشغول فعالیت است محصولات زیادی در حوزه خانواده دارد و امسال توانستیم همه محصولات را در این نمایشگاه ارائه کنیم.

مدیر بخش تبیان در نمایشگاه بین المللی قرآن ادامه داد: پلتفرم همدم با پیشینه سایت همسان گزینی تبیان، اولین سامانه ازدواج دارای مجوز رسمی از وزارت ورزش و جوانان و سازمان تبلیغات اسلامی است. همدم و پیش از آن همسان گزینی تبیان از سال ۹۴ تاکنون مجموعاً ۴۲۷۰ ازدواج را ثبت کرده‌اند. برای سنجش پایداری ازدواج‌های همدم پایش‌های ادواری تا چهار سال بعد از ازدواج صورت می‌گیرد.به طور تقریبی هر یک روز در میان یک عقد ازدواج در همدم صورت می‌گیرد. بر همین اساس ۴۳ هزار کاربر فعال تأیید شده در همدم ثبت نام کرده‌اند.

وی تصریح کرد: امسال همدم با شرکت در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن فعالیت‌های خود را به عموم ارائه کرد. یکی از برنامه‌های همدم در نمایشگاه مراسم عقد یکی از زوج‌های همدمی بود.این زوج همدمی (آقا متولد ۷۰ و خانم متولد ۷۵) از طریق همدم آشنا شده بودند که همزمان با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) به عقد هم در آمدند. خطبه عقد توسط حجت‌الاسلام حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی خوانده شد و جشن عقد با حضور جمعی از علاقمندان و بازدیدکنندگان در غرفه همدم در نمایشگاه قرآن برگزار گردید.

قهرمانی با اشاره به دیگر محصولات این بخش ادامه داد: محصول دیگر «کدومو» دستیار رسانه‌ای والدین است. مثلاً در حوزه انیمیشن به والدین راهنمایی می‌دهد که فرزندانشان در چه حوزه‌ای چه فیلم مناسبی را ببینند.

وی در توضیحاتی در این بخش اضافه کرد: کدومو یک پلتفرم ارزیابی رسانه‌های تصویری فیلم، انیمیشن، سریال، بازی‌ها و کتاب هاست که کار والدین را برای مطلع شدن از فضای فیلم و انیمیشن و انیمه و سریال‌های ایرانی و خارج یا کره ای راحت می‌کند. شعار کدومو «دستیار رسانه‌ای والدین» است و آنها می‌توانند با مراجعه به پیج اینستای کدومو و سایت در کمتر از ۳ دقیقه ارزیابی محصولات مختلف رسانه‌ای را دیده و بخوانند.ارزیاب‌های کدومو را جمعی از متخصصان فرهنگی و روان‌شناسی و تربیتی تدوین کرده اند.

مدیر غرفه تبیان ادامه داد: محصول دیگر از خانه خلاق «بامازی» سامانه جامع بازی است که برای بهبود اختلالات رشدی فرزندان به خانواده‌ها کمک می‌کند برای فرزندانشان طراحی بازی داشته و سرگرمی برای آنها ایجاد کنند. قهرمانی اضافه کرد: محصول دیگری که در نمایشگاه قرآن حضور دارد پلتفرم تکیه است که بزرگترین آرشیو صوتی تصویری مذهبی کشور به شمار می‌رود در حال حاضر در روزهای نمایشگاه رویدادی با عنوان همخوانی کودکان توسط سجاد محمدی در این بخش برگزار شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha