شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
سیدمجید پوراحمدی مشاور وزیر فرهنگ و مدیر عامل صندوق اعتباری هنر

حوزه/ سیدمجید پوراحمدی مشاور وزیر فرهنگ و مدیر عامل صندوق اعتباری هنر امشب از سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، سیدمجید پوراحمدی مشاور وزیر فرهنگ و مدیر عامل صندوق اعتباری هنر امشب از سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم بازدید کرد.

پوراحمدی در گفت و گویی خاطرنشان کرد: نمایشگاه قرآن کریم یکی از مجموعه رویدادهایی است همواره مورد استقبال اهالی قرآن و علاقه‌مندان به اهل بیت علیهم السلام است.

مشاور وزیر ارشاد ادامه داد: امسال هم با توجه به تقارن نمایشگاه با ایام آغاز سال جدید، ۲ بهار روشن اتفاق افتاد و باعث شد جمعیت بالایی از علاقه‌مندان قرآن در این رویداد شرکت کنند.

وی با بیان اینکه چند شب همراه با خانواده از نمایشگاه قرآن بازدید کرده، توضیح داد: هر شب و هر دفعه‌ای که آمدیم شور و هیجان خیلی گسترده‌ای را دیدیم. هم مؤسسات فرهنگی هنری و قرآنی خیلی قوی شرکت کرده‌اند هم خانواده‌ها با بچه‌هایشان به شکل باشکوهی حضور پیدا کردند.

پوراحمدی در پایان اظهار داشت: ان شاالله که سال‌های آینده هم این رونق بیشتر شود. امیدوارم همیشه این رویداد مهم قرآنی کشور و جهان محفلی باشد برای حضور علاقه‌مندان.

سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از اول فرودین‌ماه در شبستان مصلی امام خمینی(ره) آغاز شده و تا ۱۴ فروردین سال ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha