شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
شفقت

حوزه/ استاندار لرستان گفت : همدلی و همراهی مردم و دولت از عوامل اصلی و مهم برای شکوفایی و اعتلای روز افزون نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، ابوطالب شفقت استاندار جدید لرستان عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه استاندار لرستان که با حضور احمد وحیدی در سالن آمفی تئاتر استانداری این استان برگزار شد، با اشاره به اینکه اهداف اصلی نظام باید در جامعه برجسته شود، اظهار داشت: باید مبانی نظری اسلام و انقلاب را شناسایی و برای اعتلای روزافزون ایران اسلامی در این مسیر قدم برداریم.

وی با بیان اینکه اهداف اصلی نظام جمهوری اسلامی نباید فراموش شود، گفت: دستیابی به تمدن اسلامی و آماده‌سازی برای ظهور منجی عالم از اهداف ما در نظام اسلامی است و باید برای رفاه اجتماعی و رفاه فردی مردم جامعه در شأن حکومت اسلامی و شیعی تلاش کنیم.

استاندار لرستان، با بیان اینکه مردم غیور و با بصیرت ایران اسلامی شایسته بهترین خدمت‌ها هستند و باید به مردم خدمات جهادی و صادقانه ارائه شود، خاطرنشان کرد: پذیرفتن مسئولیت در این نظام یعنی نوکری مردم و تعامل با مردم باید بر اساس خدمت و نوکری باشد.

وی وحدت، همدلی و همراهی مردم و دولت را از عوامل اصلی شکوفایی و اعتلای روز افزون نظام جمهوری اسلامی دانست و یادآور شد: باید مراقب توطئه‌های دشمنان باشیم، چرا که کوچکترین خطا از طرف مدیران و مسئولان را دشمنان بزرگ جلوه داده و مسئولان را نالایق جلوه می‌دهند.

شفقت، بر لزوم اطلاع رسانی و بصیرت افزایی اصحاب رسانه برای مقابله با توطئه‌های دشمنان تأکید کرد و گفت: رسانه‌ها باید در مقابل دسیسه‌های دشمنان به بصیرت افزایی آحاد جامعه بپردازند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha